וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת אלתרמן הביעה סיפוק מהסכם הפיצויים עם ישראל

3.3.2001 / 18:53

מאת תולי שרגאי

משפחת אלתרמן הביעה היום סיפוק מהפשרה הכלכלית ששהושגה עם מדינת ישראל. תגובת המשפחה המתגוררת באוסטרליה, נמסרה לוואלה! חדשות על ידי נציגה בארץ, מנחם שיזף. היום החליט שר האוצר אברהם שוחט כי המשפחה תפוצה ב-4 מיליון דולר על הנזק שנגרם לבתם סאשה שנפצעה באסון המכביה.

"משפחת אלתרמן מביעה סיפוק מכך שהצד הפיננסי של הפרשה הסתיים בפשרה. המשכיות המשא ומתן בין הצדדים גרם סבל רב למשפחה ובייחוד לסאשה. המשפחה נאלצה לוותר על חלק ניכר מתביעותיה אך ורק בגלל המשכיות הפרשה והנזקים שנגרמו למדינת ישראל ולמפעל המכביה, היא החליטה להענות לפשרה".

המשפחה ביקשה להודות למי שסייע לה בהשגת הפשרה "ח"כ מודי זנדברג, ועורכי הדין בישראל, ראובן חיים ופנחס זלצר, על תרומתם החשובה להבאת הפרשה לידי סיום".

עו"ד פנחס זלצר הגיב גם הוא על הפשרה ואמר כי "הפרשה הייתה מאוד קשה לסשה מבחינה נפשית. הסכמנו לפשרה רק כדי שסאשה לא תצטרך לחזור לארץ ולהעיד, דבר שהיה כרוך בסבל רב עבורה". עו"ד זלצר הוסיף כי מדובר בתביעת הפיצוים הגבוהה ביותר שהתקבלה בישראל וכי הנחת היסוד שלו היא שהממשלה "העדיפה שלא להביא את הנושא לידי תקדים משפטי ולסיימו בפשרה".

עו"ד זלצר סיפר כי מצבה הבריאותי של סאשה "לוטה בערפל, אף אחד לא יכול להבטיח שהפיטריה שפגעה בה לא תתפשט בגופה שנית. אנחנו מקווים שהיא תחזיק מעמד". היום נודע כי סשה מטופלת בתרופה ניסיונית שעדיין לא אושרה לטיפול בבני אדם.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully