וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TTI מכה את התחזיות: ההכנסות טיפסו ל-12 מיליון דולר והרווח קפץ ל-3 מיליון דולר

3.3.2001 / 18:53

נשיא החברה מקווה כי גם ב-2001 תשמור TTI על קצב צמיחה דומה לזה שהשיגה בשנה החולפת


ltpgt
גם ברבעון הרביעי של השנה ממשיכה טי.טי.איי , שבשליטת תים , להציג צמיחה מתונה בעסקיה. אם כי לאור התוצאות המאכזבות של חלק ניכר מחברות ההיי-טק, התוצאות של TTI נראות דווקא כהצלחה לא קטנה.
lt/pgt

ltpgt
TTI סיימה את הרבעון הרביעי של השנה עם הכנסות של 11.9 מיליון דולר, נתון שמצביע על גידול של 30% ביחס להכנסות שנרשמו ברבעון המקביל, וגידול מתון יותר של 8% לעומת ההכנסות שנרשמו ברבעון השלישי של השנה. פילוח ההכנסות של החברה מראה כי הצמיחה העיקרית הושגה דווקא בהכנסות ממכירת מוצרים, שצמחו בכ-100% ל-2.5 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
החלק הארי של ההכנסות נובע מהכנסות משירותים, שהסתכמו ברבעון הרביעי של השנה ב-9.5 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 8 מיליון דולר ברבעון המקביל.
lt/pgt

ltpgt
השורה התחתונה נראית הרבה יותר מרשימה. TTI סיימה את הרבעון האחרון של השנה עם רווח נקי של 3 מיליון דולר, המהווים צמיחה של כמעט של 100% מהרווח שהושג ברבעון המקביל, וגידול של חצי מיליון דולר לעומת הרווחים שהושגו ברבעון הקודם. הרווח שהשיגה TTI ברבעון האחרון של השנה מהווה רווח של 27 סנט למניה, גבוה ב-5 סנטים מתחזיות האנליסטים.
lt/pgt

ltpgt
את השנה כולה סיימה TTI עם הכנסות של 42 מיליון דולר, המשקפים צמיחה של 40% לעומת ההכנסות שנרשמו ב-1999. הרווח הנקי השנה הסתכם ב-9.6 מיליון דולר, גידול של 70% לעומת הרווח שהושג בשנה החולפת. הרווח שהשיגה TTI השנה משקף רווח של 84 סנט למניה בדילול מלא, גבוה ב-7 סנטים מתחזיות האנלסיטים, שצפו שהחברה תסיים את השנה עם רווח של 77 סנט למניה, הנסחרת במחיר של 17.75 דולר. מניות TTI נסחרות בנאסד"ק לפי שווי של 170 מיליון דולר, לאחר שבשנה האחרונה נסחרו המניות לפי שווי הקרוב לחצי מיליארד דולר.
lt/pgt

ltpgt
TTI עוסקת בפיתוח פתרונות אינטגרטיוויים לתפעול וניהול רשתות טלפוניה. נשיא TTI, מאיר ליפשיץ, אמר בתגובה לתוצאות שהשיגה החברה כי המטרות של החברה הן לשמור על קצב הצמיחה גם ב-2001.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully