וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרושתו של דודו טופז: אמירתו "גזענית ועלובה"

24.7.2003 / 8:03

אתמול אמר כוכב הטלוויזיה: "כמי שהיה נשוי למרוקאיות, אני מכיר את המנטליות של 'מגיע לי'"; בר ששת: אני כבר אדישה למשפטים הגזעניים והשוביניסטיים שלו

דודו טופז התעמת אתמול ב"רדיו דרום" עם מנהיגת מחאת האמהות החד הוריות, ויקי כנפו, על תביעותיהן כלפי משרד האוצר. בין השאר אמר טופז בשיחה: "כמי שהיה נשוי למרוקאיות, אני מכיר את המנטליות של 'מגיע לי'". ב"ידיעות אחרונות" דווח כי בעקבות התבטאות זו החליטה הפדרציה העולמית של יהדות מרוקו לקרוא ליהודים יוצאי מרוקו להחרים ולנדות את טופז בכל הופעותיו.

לקריאה זו הצטרפו עשרות אמהות חד הוריות, שהפגינו אתמול מול טקס הנחת אבן הפינה ל"מרכז טופז" בדימונה.

גרושתו של דודו טופז, דליה בר ששת, לא מתרגשת מהערותיו. בר ששת התחתנה עם טופז ב-90' והתגרשה ממנו כעבור שנתיים. לשניים ילד משותף. לדבריה, התבטאותו אתמול היא "גזענית ועלובה. דודו ואני ביחסים טובים, וחבל לי לשמוע את הדברים האלה. אבל דודו פותח את 'מרכז טופז' והוא צריך לעשות כותרות. אני כבר אדישה למשפטים הגזעניים והשוביניסטיים שלו.

"אני אגיד לו את מה שאני חושבת בארבע עיניים. אני לא אחראית על הפה שלו, והאמת היא שאין לי כוח לזה. לא נאה לי להגיב על הדברים שהוא אומר. כאם חד הורית אני חושבת שכולם צריכים לצאת לעבוד, לא רק החד הוריות. הן צריכות הקלות מס, הכרה בגני ילדים ובמטפלות. מה שדודו אומר אפילו מצחיק אותי, אני הרי כל החיים עבדתי. יש לי חברת הפקה, ואם דודו מכיר אם חד הורית שישלח אותה אליי, אני כבר אמצא לה עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully