וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפסטר מחזירה מלחמה

3.3.2001 / 18:53

חשבתם שנגמר? נפסטר מעלה באתרה קריאה לעזרה; כל משתמש שרוצה להאבק נגד סגירת התוכנה מוזמן לגלוש ולעזור

מאת רון רבין ועידו קינן

נפסטר לא מוותרת כל כך בקלות ופונה לקהל הרחב לעזרה. החברה בונה על קול ההמונים, אותם המונים שהחליפו מיליארדי קבצי מוסיקה באמצעות נפסטר נקראים עכשיו באתר החברה להצטרף למערכה. נפסטר אפילו מפרטת את כל הדרכים בהן המשתמשים יוכלו לעזור לה.

הערכות אומרות כי הנושא עוד יעלה לדיון בקונגרס. אולי עקב כך, שמה נפסטר דגש מיוחד על פניה לאנשי קונגרס. כך נוכל למצוא באתר שירות מיוחד - כל מי שיכניס את המיקוד שלו, יקבל אוטומטית את כל הפרטים של חבר הקונגרס באזורו, באמצעותם יוכל לצור איתו קשר. "אנחנו מאמינים, בניגוד לדברי בית המשפט, שהמשתמשים אינם מפרים זכויות יוצרים, אנחנו קוראים למשתמשים לפנות לנציגיהם בקונגרס, ולומר להם כמה נפסטר חשוב", ציין האנק בארי, מנכ"ל נפסטר, במסיבת העיתונאים בסיום הפסיקה. המחמירים יוכלו אפילו לשלוח טופס מוכן לחמישה חברים, בהם יסבירו להם כמה חשובה פנייתם לאנשי הקונגרס.

נפסטר אינה פוסחת גם על אויביה. באתר החברה מופיעה רשימה של כל חברות התקליטים המובילות, יחד עם עידוד של המשתמשים לפנות אליהם ולהביע תמיכה בתוכנה. בניסיון להקל על המשתמשים, יכול כל גולש לשלוח מכתב לנפסטר, והיא תדאג כבר להפיצו בין חברות התקליטים.

נפסטר אף הקימה ארגון המאחד את כל המשתמשים המתנגדים לסגירה התוכנה. דרך האתר תוכלו למלא טופס הצטרפות ל-”Napster Action Network”. החברים בארגון לקחו על עצמם את ניהול המאבק, חברי הארגון לוקחים חלק פעיל במאבק, כל אחד ממלא בטופס ההרשמה כיצד ברצונו לתרום למאבק על הישרדות התוכנה.
”
גם למשתמש הפשוט שרוצה לתמוך בנפסטר יש מה לעשות. נפסטר קוראת לכל משתמשיה להשאר מחוברים לתוכנה, לכתוב בפורמים, להביע תמיכה ולעורר דעת קהל.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully