וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקן אקספרס ואורקל חוברות למיזם מסחר אלקטרוני ותשלומים באינטרנט

3.3.2001 / 18:53

סגן נשיא בכיר באורקל: "הוספת פעילות הדדית עם כרטיס אמריקן אקספרס מבטלת את הצורך בחשבוניות וצ'קים"

חברת כרטיסי האשראי אמריקן אקספרס חתמה על שותפות אסטרטגית עם ענקית התוכנה אורקל, לשיפור תהליך תשלומים מקוונים באינטרנט.

כחלק מההסכם תשלב אורקל, הספקית המובילה של תוכנות עסקים אלקטרוניים (e-Business) את כרטיס הרכישה התאגידי של אמריקן אקספרס בתוך מערך תוכנות ה-e-Business שלה. התנאים הכספיים של ההסכם לא נמסרו.

אנתוני פרניקולה, סגן נשיא בכיר של אורקל, אמר כי "הפעילות ההדדית בין החברות תקל על התהליך של הזנת הזמנות, מימושן, ביצוע תשלומים, ניהול נתונים ותחזוקת התוכנית.

"מערך ה-e-Business של אורקל הוא פיתרון המבוסס במלואו על האינטרנט. הוספת פעילות הדדית עם כרטיס אמריקן אקספרס מבטלת את הצורך בחשבוניות וצ'קים, ומספקת ללקוחותינו שירות בעל ערך מוסף המשולב באופן הדוק עם תהליכי e-Business".

"פעילות השותפות מיועדת עבור עסקים קטנים כגדולים", ציין מארק שוסלר, סגן נשיא שירותי תשלומי אינטרנט ארגוניים באמריקן אקספרס. "האינטגרציה תייעל רכש אלקטרוני (E-procurement) עבור חברות מכל הגדלים. שילוב זה מספק ללקוחות פיתרון תשלומים מהיר וקל, ועוזר להאיץ את המעבר לתנועות עסקיות מקוונות".

חברת המחקר פורסטר ריסרץ' מעריכה כי כלל המכירות באינטרנט יגיע ל-27 טריליון דולר בשנת 2004. לפי מחקר אחר של אקטיב מדיה ריסרץ', מכירות מקוונות בשוק ה-B2C יגיעו ל-1.1 טריליון דולר בשנת 2010.

אורקל היא חברת התוכנה השנייה בגודלה בעולם, עם הכנסה שנתית של למעלה מ-11 מיליארד דולר בשנת הכספים 2000. אורקל מספקת את מסדי הנתונים, הכלים ומוצרי היישומים שלה, יחד עם שירותי ייעוץ, הדרכה ותמיכה, ביותר מ-168 מדינות ברחבי העולם, בכללן ישראל על ידי החברה הבת - אורקל ישראל.

אורקל ישראל הוקמה לפני ארבע שנים ועוסקת בשיווק, מכירה, תמיכה ויישום מערכות, בסיסי נתונים, ERP ו-CRM, Business Intelligence, מחסני נתונים, כלי פיתוח, אינטרנט ואינטרהנט, מסחר אלקטרוני, מערכות e-Business ועוד.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully