וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות מבקשת הארכת מעצר נוספת לנמרודי

3.3.2001 / 18:53

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו בשלושה חודשים, עד סיום שלב מתן עדויות הראייה; בית המשפט דחה בעבר מספר בקשות של נמרודי לשיחרור מוקדם, מחשש לשיבוש הליכי משפט והדחת עדים


הפרקליטות ביקשה בצהריים מבית המשפט העליון בירושלים, להאריך בשלושה חודשים נוספים את מעצרו של עורך מעריב לשעבר, עופר נמרודי. נמרודי נעצר בפברואר 99', חודשיים לאחר שהוגש נגדו כתב אישום חמור, הכולל שמונה פרשיות, ביניהן ניסיון לקשירת קשר לביצוע רצח, שיבוש מהלכי משפט, הדחה בחקירה ומתן שוחד.

מעצרו של נמרודי הוארך מספר פעמים בעבר, והפרקליטות מבקשת שוב את הארכת מעצרו, עד לסיום שלב מתן העדויות של עדי הראייה במשפטו.

בחודש נובמבר האחרון הוארך מעצרו של נמרודי בשלושה חודשים נוספים, לאחר שבית המשפט העליון דחה את עירעורו בנוגע להחלטה לעוצרו עד תום ההליכים. נמרודי הגיש מיום מעצרו מספר בקשות לשחרור, שנדחו על ידי בית המשפט מחשש לשיבוש הליכי משפט ולהדחת עדים מצדו.

בהחלטתה לדחות את העירעור בחודש נובמבר, קבעה שופטת בית המשפט העליון, טובה שטרסברג כהן, כי "לא זו בלבד שהחשש לא התפוגג ולא כורסם, אלא הוא שריר וקיים ומקבל חיזוק מן הדברים הכתובים בפרוטוקול".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully