וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני כפ"ס עשויים לקבל שוב משכורות מהבקרה

3.3.2001 / 18:53

הבעלים החדשים, יצחק פלד, עדיין לא קיבל את זכויות הניהול וההליך של החודש שעבר עשוי לחזור. הפועל ב"ש: אירוע לב למנכ"ל יוסי אורה


שחקני הפועל כפ"ס עשויים לקבל גם החודש את משכורת חודש ינואר באמצעות הבקרה התקציבית, שכבר נערכה לעניין עקב העיכוב החוזר בתשלום משכורתם של השחקנים והצוות המקצועי.

חלוקת המשכורות עשויה להתבצע כבר בסוף שבוע הנוכחי ע"פ המתכונת בה בוצע ההליך בחודש שעבר. המצב נוצר משום שהרוכש החדש, יצחק פלד, עדיין לא סיים את הליכי רישום העברת זכויות הניהול מעמותת הפועל כפ"ס לחברת הניהול שלו. בבקרה עדיין מחכים להצגת כל הערבויות והמסמכים הנדרשים לשם רישומו של פלד כבעל זכויות הניהול. בוני גינצבורג, שוער הקבוצה ויו"ר ארגון השחקנים העדיף שלא להתייחס לעניין.

עתה, עם זיכויו אתמול (שני) של אלי טביב מעבירת הקלון ע"י בית המשפט העליון, יש להניח כי הוא ישוב באופן כזה או אחר לניהול הקבוצה עם או בלי פלד.

נציגו של פלד, גבריאל קצרה, אמר ל-ONE: "בינתיים הקבוצה תמשיך לפעול כעמותה. אנחנו מנסים לחסוך את העלות של הערבויות שצריך להציג כחברת ניהול. מקווה שבמשך הזמן נצליח לאשר את חברת הניהול. בינתיים הצלחנו למלא את כל הדרישות הכספיות של מוטי איווניר. אלי טביב זוכה מאשמת הקלון ולכן הקבוצה צריכה לחזור אליו. אני מאמין שתהיה שותפות בריאה בינו לבין פלד. בינתיים טביב עסוק בעסקים שלו בארה"ב".

היום (שלישי) בשעה 18:00 ייערך משחק אימון בבלומפילד בין הפועל כפ"ס לנבחרת הצעירה.

המנכ"ל של הפועל ב"ש, יוסי אורה, עבר אתמול (שני) אירוע לב ואושפז בעקבות זאת בביה"ח "סורוקה" בעיר. יו"ר הקבוצה, אלי זינו, אמר ל-ONE שאורה עבר צינתור ומצבו טוב כרגע.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully