וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרנט זהב משיקה שני מועדוני לקוחות חדשים: מועדון הזהב ומועדון הכסף

3.3.2001 / 18:53

סמנכ"ל השיווק של החברה: "למעלה מ-50% מלקוחות אינטרנט זהב משתייכים לאחד משני המועדונים"


ltpgt
לרגל יום הולדתה החמישי של אינטרנט זהב, משיקה החברה שני מועדוני לקוחות חדשים: מועדון הזהב ומועדון הכסף. המועדונים יעניקו שירותים והטבות לגולשים המתמידים של החברה.
lt/pgt

ltpgt
מועדון הזהב מיועד למנויי ADSL ומנויים בעלי ותק של שנה ומעלה, המחוברים בחבילות גלישה ללא הגבלה ובחבילת Tonight, המאפשרת גלישה חופשית בשעות הלילה. למועדון הכסף יצטרפו מנויי אינטרנט זהב בעלי ותק של חצי שנה ומעלה שמחוברים בחבילת Today, המאפשרת גלישה חופשית בשעות היום, בחבילות שעות חודשיות ועוד.
lt/pgt

ltpgt
אורן זילברשץ, סמנכ"ל השיווק והמכירות באינטרנט זהב: "באינטרנט זהב החליטו, לראשונה בתחום האינטרנט, ליישם עקרונות אשר מקובלים בחברות נותנות שירות בתחומים אחרים ולפתח מועדוני לקוחות שיטפחו 'גולשים מתמידים'".
lt/pgt

ltpgt
זילברשץ מסר היום ל-TheMarker.com כי למעלה מ-50% מלקוחות החברה משתייכים לאחד משני המועדונים.
lt/pgt

ltpgt
"כמבצע ראשון, אנו מציעים ללקוחות לרכוש 10 מוצרים שבד"כ שווים בין 10 ל-30 דולר, בסכום של 5 דולרים בלבד. כמו כן, מוצרים שנמכרים אצלנו בסכום של 250 שקל ומעלה, יימכרו לחברי המועדונים בהנחה של 55 שקל", פירט זילברשץ.
lt/pgt

ltpgt
כמו כן, יכללו ההטבות גם את האפשרות להרחיב את גודל תאי הדואר האישיים של הגולשים, קבלת עיתון לקוחות ועוד. אינטרנט זהב תשווק את המהלך החדש באמצעות טלמרקטינג ובאמצעות הדואר האלקטרוני.

לאינטרנט זהב יש כיום למעלה מ-320 אלף לקוחות פרטיים וכ-2,200 לקוחות עסקיים.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully