וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוף אלמוג: בוטלה עסקת רכישת 25% ממלון לגונה אילת מהאחים עופר ב-10 מיליון שקל

3.3.2001 / 18:53

חוף אלמוג נמצאת בשליטת האחים עופר; מהנהלת חוף אלמוג נמסר כי לאחר בדיקת נושא המיסוי ועלויות נלוות הוחלט לא לבצע את העסקה


ltpgt
חברת חוף אלמוג אילת שבשליטת האחים עופר (95%) החליטה לבטל את ההתקשרות לרכישת 25.5% ממניות מלון לגונה באילת. מהנהלת החברה נמסר כי לאחר בדיקת עלויות המיסוי ועלויות נלוות הוחלט לא לבצע את העסקה.
lt/pgt

ltpgt
חוף אלמוג הודיעה בתחילת השנה על כוונתה להגדיל את חלקה במלון לגונה באילת, באמצעות רכישה של 25.5% ממניות המלון, המוחזקות בידי חברת סי.אי.די, שגם היא בשליטת האחים עופר. בתמורה למניות אמורה היתה לשלם חוף אלמוג 10 מיליון שקל, ובכך להגדיל את החזקותיה לכ-75% ממניות המלון.
lt/pgt

ltpgt
יתרת מניות המלון מוחזקות בידי ישרוטל שאף מנהלת את המלון. הסכם הניהול של ישרוטל, שנחתם ב-1985, עומד לפקוע בסוף השנה, והחברה מנהלת מו"מ במטרה להאריכו ב-10 שנים נוספות. בישרוטל מעריכים כי ההסכם ייחתם בקרוב.
lt/pgt

ltpgt
מלון לגונה ממוקם במרכז רצועת המלונות בחוף הצפוני באילת. המלון מונה 256 חדרים ופועל החל משלהי שנות ה-70'. תמורת ניהולו קיבלה ישרוטל דמי ניהול בשיעור של 20% מהרווח התפעולי של המלון, אולם בתחילת השנה נחתם הסכם חדש לפיו תקבל ישרוטל דמי ניהול מודרגים בשיעורים שבין 9.5% ועד 22.5% מהרווח הגולמי.
lt/pgt

ltpgt
חוף אלמוג אילת מחזיקה מלבד מלון לגונה באילת, גם במלון לרום באילת, המנוהל על ידי מועדון הים התיכון, וגם במלון הסוויטות מרידאן.
lt/pgt

ltpgt
חוף אלמוג סיימה את שנת 2000 עם רווח של כ-2 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-11 מיליון שקל בשנה הקודמת, והפסד של 1.2 מיליון שקל בשנת 1998. סך ההכנסות מהפעלה וניהול של בתי מלון ופעילויות נלוות הסתכמו בכ-96 מיליון שקל, לעומת 86 מיליון שקל בשנת 1999.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully