וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: טבע ובזק מושכות את הבורסה כלפי מעלה; המעו"ף עולה ב-0.6%

3.3.2001 / 18:53

מחזור המסחר נמוך - 60 מיליון שקל; דסק"ש מרכזת את המחזור הגבוה בבורסה ומושכת את קבוצת אי.די.בי לירידות


ltpgt
לאחר עליות של יותר מ-1% בפתיחת המסחר מתמתנים מעט המדדים המובילים בבורסה ונסחרים בשעה זו בעליות קלות של כ-0.7% במחזור נמוך של 60 מיליון שקל. אמש נרשמו בוול סטריט עליות בינוניות כשמדד הנאסד"ק עלה ב-0.76% ומדד הדאו ג'ונס טיפס ב-1.5%.
lt/pgt

ltpgt
מדד המעו"ף עולה כעת ב-0.57% לרמה של 479.28 נקודות ומדד ת"א 100 עולה ב-0.80% לרמה של 466.25 נקודות. התל-טק נפתח בעלייה של 0.6%.
lt/pgt

ltpgt
נראה שההתקדמות הגדולה במגעים בין הליכוד והעבודה להקמת ממשלת האחדות וניסוח ההבנות המדיניות וטיוטה כללית לקווי יסוד לממשלת אחדות, משפיעים גם היום על האווירה במסחר, בסיוע העליות מאמש בנאסד"ק, ודוחפים את המדדים כלפי מעלה. מנגד, החשש מפני הסלמת העימות עם הפלשתינאים ממתן מעט את התלהבות המשקיעים.
lt/pgt

ltpgt
מניית טבע , שהחלה להיסחר הבוקר במחיר נמוך ב-2.6% ממחירה בנאסד"ק, מטפסת כלפי מעלה ב-3.2%, במחזור של 6.5 מיליון שקל - השני בגודלו בבורסה.
lt/pgt

ltpgt
מניית בזק ממשיכה לבלוט גם הבוקר בהמשך לימי המסחר הקודמים, ועולה ב-0.7% במחזור של 6.3 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
לעומתן בולטת הבוקר מניית דסק"ש בירידות של כ-1.5% במחזור של 7.1 מיליון שקל, שהינו הגבוה בבורסה. החברה מסרה אתמול, כי תמחוק 19 מיליון שקל עקב כישלון השקעותיה בנטקינג וטים וורקס, וכי למחיקות אלו תהיה השפעה שלילית על תוצאותיה ברבעון הרביעי של שנת 2000.
lt/pgt

ltpgt
אל הירידות בדסק"ש מצטרפת הבוקר גם כלל תעשיות שמאבדת 1%, ויחד הן מושכות את החברה האם אי.די.בי פיתוח לירידה של 0.9%. מניית אי.די.בי אחזקות היא היחידה מקבוצת אי.די.בי שנסחרת הבוקר באווירה חיובית ועולה ב-0.6% במחזור של 2 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
מניית שיכון ובינוי רושמת גם הבוקר את העלייה הגבוה מבין המניות הכבדות, ומוסיפה למחירה עוד 5% במחזור של מיליון שקל. החברה עלתה אתמול ב-8.6% בעקבות ידיעה שפורסמה בעיתון "הארץ" לפיה היא נמצאת במו"מ להקמת כביש אגרה בצ'כיה בעלות של מיליארד דולר, שיחבר את פולין והונגריה.
lt/pgt

ltpgt
שורה ארוכה של מניות ארביטראז' רושמות עליות שערים נאות: נייס עולה ב-2.5% במחזור של 2.5 מיליון שקל, למרות שורה של המלצות שליליות שקיבלה בימים האחרונים; אלרון עולה ב-2.6% למרות פער שלילי מהבוקר; וטאואר סמיקונדקטור עולה ב-3.5%.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully