וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר בלוול 8 נמשך: גם מנהלת הכספים של החברה פורשת

3.3.2001 / 18:53

סמנכ"לית הכספים של החברה מצטרפת לנשיא החברה שפרש לפני שבועיים, ולמנכ"ל החברה שפרש לפני חודש


ltpgt
המשבר בחברת התוכנה לוול שמונה נמשך. שבועיים לאחר שהחברה הודיעה על שינויים בהנהלה הבכירה שלה, שכללו את פרישת נשיא החברה, מודיעה אתמול לוול 8 גם על פרישת מנהלת הכספים של החברה, רנה פאלק.
lt/pgt

ltpgt
פאלק תמשיך בתפקידה עד סוף חודש מארס, ואז תפרוש. לאחרונה פרש גם מנכ"ל החברה, אריה קילמן, שמחזיק ב-18% ממניות החברה האם של לוול, לירז 428011-MRQ .
lt/pgt

ltpgt
פרישות הבכירים בלוול 8 באו לאחר אזהרת הרווח שפירסמה החברה לרבעון הרביעי של השנה. לוול 8 צופה כי הכנסותיה לרבעון הרביעי ינועו בטווח שבין 19 מיליון דולר ל-19.5 מיליון דולר, לעומת תחזיות בוול סטריט להכנסות של 24.4 מיליון דולר. במקביל, הזהירה לוול 8 כי ההפסד הנקי שלה יסתכם ב-6-3 סנט למניה.
lt/pgt

ltpgt
לוול 8 היא אומנם חברה אמריקאית, אך היא נמצאת, כאמור, בשליטתה של חברת לירז מקבוצת דסק"ש . החברה מתמחה במתן פתרונות לאינטגרציה בין אפליקציות -Enterprise Application Integration. אינטגרציות אלו מאפשרות לעסקים לשלב מערכות מחשוב מסורתיות (Legacy Systems) עם מערכות חדשות.
lt/pgt

ltpgt
מניות לוול 8 נסחרות בנאסד"ק לפי שווי שוק של 44.5 מיליון דולר בלבד, לאחר שכבר נסחרו בשנה האחרונה לפי שווי שוק גבוה מ-700 מיליון דולר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully