וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: החשש מהסלמה בטחונית ושובה של הרפורמה במס יקזזו את אפקט ממשלת האחדות

3.3.2001 / 18:53

להערכת הפעילים צפוי הבוקר מסחר יציב עם נטייה לירידות; פערי ארביטראז' מעורבים במניות הדואליות


ltpgt
הבורסה של תל אביב צפויה להיפתח הבוקר באווירה של יציבות וללא תנודות חדות. לאחר הירידות החדות בסוף השבוע נרשמו אמש בוול סטריט עליות בינוניות כשמדד הנאסד"ק עלה ב-0.76% ומדד הדאו ג'ונס טיפס ב-1.5%.
lt/pgt

ltpgt
מנכ"ל די.בי.אם השקעות רמי דרור מציין כי הבורסה תושפע ממספר פרמטרים שידחפו את המדדים בכיוונים מנוגדים, כאשר בסיכומו של דבר המגמה השלילית צפויה לגבור היום, והמדדים ייסחרו בירידות מתונות. מחד גיסא הידיעות על ההתקדמות במגעים לקראת הקמת ממשלת האחדות ימשיכו להשפיע באופן חיובי - השפעה שכבר באה לידי ביטוי בעליות של הימים האחרונים. מצד שני לדברי דרור, ישפיעו לרעה החשש מפני הסלמת המצב הבטחוני העימותים עם הפלשתינאים, ושיבתה לתחייה של הרפורמה על המס, כפי שעולה מעיתוני הבוקר.
lt/pgt

ltpgt
דרור מעריך כי מניית נייס תמשיך גם היום, כמו בכל התקופה האחרונה, לרכז עניין רב. לדבריו, ברמות המחירים אליה הידרדרה המניה יש איסוף מסיווי של משקיעים המנצלים את השווי הנמוך שלה לרכישות.
lt/pgt

ltpgt
דרור התייחס להמלצות הלא חיוביות שהמניה קיבלה בימים האחרונים והזכיר כי בשנה האחרונה האנליסטים טעו פעמים רבות בהערכותיהם לחברה. למשל, כשנתנו לנייס המלצות "קנייה" כשעמדה במחיר של 70 דולר ולאחר מכן, כשהמניה נפלה למחיר של 14 דולר קיצצו את ההמלצות. לדבריו, במקרים רבים במקום שהאנליסטים ישפיעו על השוק, השוק הקדים אותם ואילץ אותם לשנות את הערכותיהם.
lt/pgt

ltpgt
אחרי העליות אמש בוול סטריט, פותחות הבוקר המניות הדואליות את המסחר עם פערי ארביטראז' מעורבים כאשר מניית טבע פותחת בפער חיובי של 2.6%, מניית נייס עם פער חיובי של 2% ומניית מתב עם פער חיובי של 1.9%.
lt/pgt

ltpgt
לעומתן, מתחילה מניית אלביט הדמיה את המסחר עם פער שלילי של 3.7%, מניית מג'יק עם פער שלילי של 2.8% ומניית אלרון עם פער שלילי של 0.7%.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully