וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת פובליסיס הבינלאומית מרחיבה את פעילותה בישראל באמצעות רכישת חברת האינטרנט ווב אימאג'

3.3.2001 / 18:53

תרכוש 65% מווב אימאג' בשלושה שלבים לפי שווי חברה של 8-5 מיליון דולר


ltpgt
קבוצת פובליסיס הכריזה על רכישת 65% מחברת ווב אימאג' (Web Image) הישראלית, העוסקת בתחום ניהול פרויקטים טכנולוגיים באינטרנט ואינטראקטיב. הרכישה נעשתה באמצעות החברה הבת Publicis.NetWorks, האחראית לפיתוח פעילויות הקשורות לאינטרנט.
lt/pgt

ltpgt
מנכ"ל ווב אימאג', שאול רורקה, מסר ל-TheMarker.com: "הרכישה, שנתבצעה לפי שווי של 8-5 מיליון דולר, תיעשה בשלושה שלבים. בשלב זה קיבלנו חלק מהכסף, בשנה הבאה נקבל חלק נוסף ובעוד שנתיים, עם הנפקת פובליסיס נטוורקס, נקבל את הסכום העיקרי". יש לציין כי 35% הנוספים של החברה מוחזקים ע"י רורקה.
lt/pgt

ltpgt
שירותי התקשורת האינטראקטיווית של ווב אימאג' נחלקים למעשה לשני תחומים - הטכנולוגי והקריאייטיווי. שירותי החברה כוללים מיתוג באינטרנט, ייעוץ תקשורתי, אתרי אינטרנט, מבצעי פרסום באינטרנט, והקמה ופיתוח של רשתות אינטראנט.
lt/pgt

ltpgt
מוריס לוי, יושב ראש ומנכ"ל קבוצת פובליסיס העולמית, מסביר את האינטרס של הקבוצה העולמית בקניית החברה: "בשוק מתוחכם מבחינה טכנולוגית כמו זה שבישראל, יכולתנו להציע ללקוחותינו ולחברות הישראליות הגדולות שירותים אינטראקטיוויים - היא המפתח להצלחתנו".
lt/pgt

ltpgt
מנכ"ל ווב אימאג' מסביר את יתרונות העסקה מבחינת ווב אימאג': "מלבד הכסף שמכניסה העסקה, אני מרגיש שמצאנו משפחה אחת בינלאומית ומשפחה אחת מקומית. הדבר שאני הכי מחכה לו כעת הוא העבודה המשותפת עם החברות הבנות של פובליסיס ישראל - פובליסיס אריאלי, אי.בי.דאטה ואידיאולוג'יק".
lt/pgt

ltpgt
יתרון נוסף לו תזכה ווב אימאג' הוא הגב המקצועי שתקבל בהשתייכותה ל-Publicis NetWorks - רשת בינלאומית של חברות תקשורת העוסקות בתחום האינטראקטיב ופועלת באירופה ובארה"ב. שיתוף פעולה זה יאפשר לה לתמוך בלקוחות הבינלאומיים של פובליסיס, כמו נסטלה, רנו, ל'אוריאל, HP (היולט פאקרד) 10003722-MRQ , קוקה קולה ואריקסון.
lt/pgt

ltpgt
Publicis Groupe SA היא קבוצת הפרסום החמישית בגודלה בעולם, עם משרדים וחברות ב- 192 ערים ב-102 מדינות. החברה רשומה בבורסה של פאריס ומניותיה נסחרות בבורסה של ניו יורק.
lt/pgt

ltpgt
ווב אימאג' הוקמה בתחילת 1996 ומעסיקה כיום 35 עובדים. לאחרונה החלה לעבוד עם משרדי הפרסום הגדולים בארץ בבניית קמפיינים פרסומיים ושיווקיים, מקוונים ולא מקוונים. רבים מלקוחותיה משתייכים לחברות המדורגות בצמרת רשימת ה-100 של דן אנד ברדסטריט, ובהם לקוחות אינטל 10003622-MRQ , טבע , מוטורולה, קריסטל (מקבוצת פורמולה), רשות הדואר, בנק מסד, בנק אוצר החייל וקבוצת מל"ם.
lt/pgt

ltpgt
קצב הצמיחה של ווב אימאג' גדול, ובשנת 2000 הסתכם מחזור המכירות שלה ב-1.5 מיליון דולר ובגידול שנתי של 300%.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully