וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנס הסדרתי: עשר נשים נוספות טוענות כי תקף אותן

3.3.2001 / 18:53

מבדיקה ראשונית עולה שהאנס הסדרתי החדש תקף לפחות שתיים מהמתלוננות; במשטרה יודעים בוודאות על שלוש צעירות שנאנסו על ידו; הממונה על החקירה: מגיעות אלינו ידיעות כל הזמן


חשיפת קלסתרונו של האנס הסדרתי החדש, שחשוד כי אנס שלוש צעירות בשנתיים האחרונות וביצע בהן מעשה סדום, הביאה לגל תלונות נגדו. עשר נשים נוספות פנו אתמול ליחידה המרכזית של מחוז מרכז במשטרה והתלוננו כי הותקפו על ידי האנס. במשטרה מעריכים כי האנס פועל מאשדוד עד פתח תקווה.

עתה בודקת המשטרה את התלונות החדשות ומבדיקה ראשונית עולה כי לפחות שתיים מהן אכן נאנסו על ידי האנס הסדרתי. "ידיעות אחרונות", מדווח כי השתיים הן יצאניות מתל אביב ולדבריהן הן נאנסו, כל אחת בנפרד, על ידי אדם שתיאורו דומה לזה של האנס הסדרתי. כמו במקרים קודמים הוא העלה אותן למכוניתו שם אנס אותן באיומי אקדח.

הממונה על החקירה, סגן ניצב חיים פדלון, מסר כי החשוד שנעצר שלשום שוחרר לביתו לאחר שלא נמצאו ראיות שקושרות אותו למעשי. לדבריו, "זורמות אלינו כל הזמן ידיעות, ואנחנו בודקים אותן אחת אחת. זה ייקח זמן".

בשלושת מקרי האונס הידועים בוודאות למשטרה תיאורו של האנס כפי שמסרו הנאנסות ודפוסי הפעולה שלו היו דומים. בנוסף דגימות הדי.אן.אי שנמצאו לאחר מעשי האונס היו זהות.

המקרה הראשון אירע בחודש מרץ 99'. נערה בת 16 שהמכונית בה נסעה נתקעה, עמדה בכניסה לראשון לציון וניסתה לעצור טרמפים. הצעירה עלתה על רכב מסחרי כחול מסוג "קונגו" או "ברלינגו", שנהגו הציע להסיעה לתל אביב, אך במקום זאת, נסע לבית העלמין ירקון, שם אנס אותה באכזריות.

המקרה השני אירע באותו חודש באשדוד, בשעות הערב. צעירה שהיתה בדרכה ממקום לימודיה, הותקפה ברחוב חשוך בידי האנס, שזינק מן השיחים, שבר בקבוק על ראשה, פצע ואנס אותה. במקרה השלישי, שהתרחש באוקטובר 2000, נאנסה צעירה בת 20 שעלתה על טרמפ בצומת ביל"ו לכיוון תל אביב, ונאנסה באיומי אקדח באזור לוד.

תיאורו של האנס: כבן 30, גובהו 1.65 מטר, מבנה גופו מלא, עיניו כהות, עורו שחום והוא שעיר בכל גופו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully