וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואליס הישראלית גייסה 7 מיליון דולר מפולריס ומ-AOL-טיים וורנר

3.3.2001 / 18:53

החברה, העוסקת בקהילות וירטואליות לבני נוער ברשת הסלולר, גייסה משתי הענקיות האמריקאיות בנפרד עוד לפני שהתמזגו


ltpgt
חברת ואליס השלימה בימים האחרונים גיוס של 7 מיליון דולר מקרן הון הסיכון הישראלית פולריס ומאמריקה אונליין-טיים וורנר 10003651-MRQ האמריקאית. מקורבים לגיוס סיפרו כי הנקודה המעניינת ביותר בו היא שהגיוס התבצע בנפרד מ-AOL ומטיים וורנר דרך קרנות נפרדות שלהן, עוד לפני ששתיהן התמגזו, כאשר כל אחת מהחברות הגיעה לואליס, העוסקת ביצירת קהילות חברתיות לצעירים דרך הסלולר, בנפרד. ההשקעה עצמה נסגרה בחודש נובמבר, ובין היתר עקב המיזוג בין AOL וטיים ורנר התעכבה ההודעה הרשמית עד עכשיו.
lt/pgt

ltpgt
הטכנולוגיה של ואליס מאפשרת גם זיהוי של מקום החבר בקהילה. בכך היא יוצרת "מרחב חברתי זמין", כשהיא מנצלת את יכולתה לאתר את מיקומם המדויק של חברי הקהילה המשתמשים בטלפון סלולרי, כדי לידע את שאר החברים בדבר מיקומם, זמינותם ומצב רוחם. חברת ואליס הוקמה לפני פחות משנה על ידי עודד ואריאל נפחי ורוני גולן. בחברה שותפים גם אלן אוקן הדרום אפריקאי וסאם אינטרנשיונל הבריטית.
lt/pgt

ltpgt
לאחרונה הודיעה מירס על השקת שירות ה-cellmaZe של ואליס, כאשר החברה שקיבלה לאחרונה אישור למפעיל סלולרי תספק את השירות בעקבות הסכם שיתוף פעולה בינה לבין ואליס. השירות שמירס וואליס מציעות ללקוחות, נבחן במהלך החודשים האחרונים בניסוי. במסגרת שיתוף הפעולה, קיבלה מירס אופציה לרכוש את מניות ואליס.
lt/pgt

ltpgt
לקוחות מירס יכולים לאתר חברים או עובדים, לדעת את מיקומם ולקיים פעילויות משותפות. למעשה, מדובר בהקמת קהילת טלפון נייד. במסגרת השירות יוכלו לקוחות מירס גם ליצור קשר עם משתמשי מירס אחרים שאינם מוכרים להם, במסגרת מוגבלת יותר, שבה לא ניתן יהיה לחשוף את מיקומם.
lt/pgt

ltpgt
שרון גלבאום שפאן, מקרן ההון סיכון פולריס, הסבירה כי מדובר על חברה עם קהל מאד ממוקד, בדומה לערוץ טלוויזיה מיוחד לבני נוער. היא הסבירה כי פולריס התחברה לחברה מימיה הראשונים, והבינה כי המשקיעים הטובים ביותר עבורה הם טיים וורנר ואמריקה און ליין, ופולריס היא זאת הפגישה בין החברה לבינן.
lt/pgt

ltpgt
לדברי גלברד, מדובר על חברה עם יכולת טכנולוגית גבוהה בשילוב עם יכולת קריאטיווית מצוינת. לדבריה, ההבדל הגדול בין ואליס לבין מוצרים מתחרים, הוא שהמערכת שלה עובדת ללא תקלות וללא נפילות, וניתן לראות זאת אצל מירס בחצי השנה האחרונה. יש לציין, כי על הרעיון של אינסטנט מסגנ'ר בסלולר עובדות לא מעט חברות, בהן קומברס באמצעות מוצר ה-next2me שלה ו-inearu שעובדת עם פרטנר 10003245-MRQ .
lt/pgt

ltpgt
הגיוס הנוכחי הוא הגיוס השני של ואליס, לאחר שבגיוס הסיד היא גייסה 1.4 מיליון דולר מהמשקיע הבריטי.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully