וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים יבין איז אין דה האוס

3.3.2001 / 18:53

והשבוע, בניחוח מינה צמח, כובשים שידורי ליל הבחירות כמתבקש את העשירייה הפותחת. וואלה! תרבות עם הניתוח השבועי של טבלת הרייטינג

למרות הלך הרוח המדחיקני, ואף כי אין בכוונתנו להודות שמשהו יוצא דופן התרחש כאן בשבוע שעבר, טבלת הרייטינג, כרגיל, אינה משקרת, ובאופן טבעי כובשים משדרי הבחירות לסוגיהם את חלק הארי של העשירייה הפותחת.

לבד משמעון פרנס הנצחי (מקום חמישי עם 17.3 אחוז) ומפרק הסיום סוחט הדמעות של "טירונות" (עם אחוזי צפייה זהים), מתבוססת העשירייה עד צוואר בתוך העיסה הפוליטית הצוהלת של השישה בפברואר - להל"ן השישוס - אף כי יש לציין שבאופן כללי מדובר באחוזי צפייה נמוכים מאוד בהשוואה למערכות בחירות קודמות.

משדרי הבחירות של ערוץ 1, כפי שכבר דווח ביום שאחרי, הכניעו את אלו של ערוץ 2, כשבראש ניצב משדר הטרום-מדגם של ערוץ 1 (20.1 אחוז) ובמקום הרביעי משדר הבחירות המרכזי של ערוץ 1 (18.1 אחוז). משדרי המדגם של ערוץ 2 הגיעו רק למקום השביעי בטבלה (עם 17.3 אחוז).

"שוחד בחירות", התוכנית הבדחנית בהנהגת ארז טל וצביקה הדר, ששודרה בערוץ 2 לפני אירועי מינה צמח, מככבת במקום השלישי (עם 18.4 אחוז). ולעומתה "המשדר המיוחד", התוכנית הבדחנית אף יותר שהגישו טל פרידמן ואייל קיציס בשעות הערב של היום הגדול, משתרכת במקום 21 (עם 13.1 אחוז).

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully