וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוש בסנטר על חשבון הבנק

3.3.2001 / 18:53

בנק לאומי מכריז היום על פתיחת "קפה אינטרנט בעולם הבנקאות, לראשונה בישראל"; המקום נפתח כבר בנובמבר, וההשקה הרשמית מלווה במבצע: חמש שעות גלישה חינם לפותחים חשבון ב"הישיר הראשון"


מאת עידו קינן


"לראשונה בישראל - קפה אינטרנט בעולם הבנקאות", מכריזה הודעה, שהוציא היום בנק לאומי. "בנק לאומי" ו"הישיר הראשון", שירות הבנקאות מרחוק של הבנק, בשיתוף עם חברת "כלנית", פתחו במיזם לאספקת שירותי אינטרנט ב"כלנית Surf Center", מרכז הגלישה של כלנית בדיזנגוף סנטר. דייל של הבנק, שנמצא במקום, יאפשר למבקרים לפתוח חשבון בשירות "הישיר הראשון", ולקבל חמש שעות גלישה חינם במרכז, בשווי של כשישים שקלים.

שותפות הבנק במיזם היא, כנראה, שלב נוסף בתהליך המיצוב המודרני והחדשני של הבנק: בשבוע שעבר הכריז הבנק על פתיחת סניף בעמק הסיליקון, ולפני חודש, השמיט את המילה "בנק" והחליף את הלוגו, תוך שהוא מלווה את המהלך במסע פרסום בעלות של בין שניים לשלושה מיליון דולר. "החלטנו להכנס למאה ה-21 עם מותג חדש", אמר אז לגלובס ראש אגף השיווק של בנק לאומי, יונה פוגל.

במרכז הגלישה 70 עמדות מחשב, אשר יאפשרו "לגלוש באינטרנט, לבצע פעולות ולקבל מידע על החשבון של הגולש, במשך 24 שעות ביממה, ללא כל תשלום", לשון ההודעה. מלשכת הדובר נמסר, שהגלישה היא חינם לחלוטין, אולם במרכז מבהירים, כי מדובר בחמש שעות גלישה חינם בלבד, ורק לפותחי החשבון האמור.

בעלי חשבונות בבנק לאומי יכולים, אגב, להכנס לשירות מכל מחשב המחובר לאינטרנט, וזאת אחרי הצטרפות לשירות "גלישה ישירה" של הבנק. בשבוע שעבר הודיע הבנק, כי מצטרפים לשירות יקבלו חינם שש שעות גלישה בחודש דרך נטוויז'ן.

המקום, שנקרא "כלנית Surf Center" נפתח על ידי כלנית כבר באמצע נובמבר אשתקד, והיה בהרצה כחודשיים. אף כי ההודעה מכריזה, שהמקום הינו "הראשון מסוגו בישראל", רשת פרייבט לינק פתחה מרכז גלישה דומה עוד במאי 2000.


0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully