וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 1:1 למכבי חיפה בליגת המילואים

3.3.2001 / 18:53

חיפה לא הצליחה לחזור למקום הראשון אחרי התיקו הביתי מול נתניה. המאמן גרנט עדיין לא החליט אם לקנוס או להשעות את רדוסלאב מיכאלסקי

מכבי חיפה לא הצליחה לחזור היום למקום הראשון בטבלת ליגת המילואים כשסיימה בתיקו 1:1 ביתי עם מכבי נתניה במשחק השלמה מהמחזור ה-14. לחיפה 28 נק' במקום השני, שתי נק' פחות מהמוליכה מכבי פ"ת. נתניה נותרה במקום הלפני אחרון עם 11 נק'.

אבישי ז'אנו כבש בפנדל במחצית הראשונה והעלה ליתרון את מכבי חיפה, בשורותיה שותפו גם אבי פרץ, ראובן עטר, רפי כהן ורדוסלאב מיכאלסקי, שלא נכלל בסגל הקבוצה הראשונה במשחק אתמול מול הפועל ת"א בליגת-העל.

המאמן אברהם גרנט עדיין לא החליט כיצד להעניש את מיכאלסקי, שעזב אתמול את האיצטדיון בכעס לאחר שנודע לו כי לא יתלבש למשחק. מנהל הקבוצה, אריה בורנשטיין, אמר ל-ONE: "זה עניין פנימי שלנו. רק המאמן יחליט איך להעניש אותו. לא חסרות אפשרויות - מקנס ועד השעייה".

אבירם רובינשטיין הצעיר הישווה בדקה ה-86 לנתניה, ששיתפה בין השאר גם את שאול סמדג'ה, עמוס סאסי, עידן שום, שלומי דהאן וליאור גניש.

בנתניה מקווים כי איציק זוהר, שסובל משבר באצבע ברגלו, לא ייעדר מהמגרשים יותר משלושה שבועות.

המשחק האחרון במחזור ה-14 בליגת המילואים, בין הפועל ת"א להפועל פ"ת, נדחה למועד אחר בשל ריבוי השחקנים שמשתתפים באימוני הנבחרות השונות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully