וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילת אינטימית 2

3.3.2001 / 18:53

בעקבות הסערה שעוררו צילומי העירום ב"סאן" של חיילת בצבא הבריטי, היא זכתה למחמאות רבות; חיילת נוספת, מלאני קוטון, שלחה תמונות עירום שלה בנימוק "רוברטה היתה צריכה תגבורת"

יום אחרי הפירסומים על הסערה שעוררו צילומי העירום של רוברטה ווינטרטון, שהופיעו ב"סאן" הבריטי, היא קיבלה תגבורת מכיוון לא צפוי. חיילת נוספת, מלאני קוטון, שלחה תמונות עירום שלה בנימוק של "רוברטה היתה צריכה קצת תגבורת - אז הנה אני".

מלאני, בת 27, משרתת בבסיס של נאט"ו בבלגיה, ואמרה אמש: "ראיתי את רוברטה מדגמנת במדי הצבא שלה וחשבתי שהיא נראתה מדהים. זה נראה טוב ולא האמנתי שהצבא מתנגד לזה. אני לא חושבת שאם חייל היה מוריד בגדים בעיתון, היתה כזו מהומה".

על הקצינים שדורשים את הדחתה של רוברטה מהצבא, אומרת מלאני שהם אומנם הביעו התנגדות, אבל רק לאחר ש"שטפו" את עיניהם בסדרת התמונות: "רובם צרי אופקים וצבועים כשזה מגיע לדברים מהסוג הזה". מלאני לא סיפרה לבעלה, גם הוא חייל בבסיס, ששלחה את התמונות ואמרה ש"הוא בוודאי ישתגע כשיראה את זה, אבל זה רק בשביל הכיף. אני לא יודעת מה יקרה כשאגיע לבסיס היום, ואם להיות כנה, לא איכפת לי. אם הצבא יחליט להעיף אותי, שיהיה. זה נתן לכולם בבסיס משהו לדבר עליו".

חיילות נוספות מוזמנות להתקשר

מלאני קראה לבנות אחרות להתפשט עבור העיתון בגלל "שזה כיף והצבא צריך להירגע קצת". אנשי "הסאן" קפצו על ההזדמנות והם קוראים לחיילות נוספות לטלפן למשרדי העיתון, תוך הבטחה שיזכו לתגובה מהירה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully