וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר החדש של בנק דיסקונט - לא רק בנקאות טהורה

3.3.2001 / 18:53

בנק דיסקונט משיק אתר חדש המיישם פניה אישית לכל אחת מקבוצת לקוחות הבנק; מעבר לתכנים פיננסיים, תמצאו כאן גם שירותים חוץ בנקאיים כמו תחזית אסטרולוגית, עצות טיפוח ויופי, וקופונים להנחות בבתי עסק בארץ


מאת מיכל סבו


בנק דיסקונט השיק אתמול את האתר החדש בהשקעה הנאמדת בשני מיליון שקלים. דיסקונט בחר לעלות אתר חדש לחלוטין ולא הסתפק בשכלול התכנים של האתר הקודם, במטרה להתאימו לתמורות ולהתפתחויות בעולם האינטרנט. לדברי עירית ברגר, מנהלת אגף הבנקאות הישירה בדיסקונט, הדגש ניתן לצרכים של הלקוחות ולא רק למוצרים.

באתר החדש של בנק דיסקונט מיושמת גישה המכונה "עולמות דיסקונט", לפיה כל קבוצות מלקוחות הבנק תקבל תכנים המותאמים לה באופן אישי. חלוקת הלקוחות הכוללת את עולם הצעירים, עולם המשפחה, עולם העסקים, עולם האח"מ ועולם הבנקאות הישירה, מצביע על פיתוח גישת הפרסונליזציה באינטרנט. כך, למשל, לאחר שתזוהה כניסת הלקוח, תהיה אפשרות בעתיד להציע לו שירותים המותאמים רק לו, כמו אפיקי השקעה התואמים את כיסו. "קח ותן", אומרת ברגר. "תמסור לנו ואנחנו ניתן לך. אנחנו רוצים להציע ללקוח את השירות שמתאים לו". כך למשל, היא מסבירה, בין תכני האתר ניתן למצוא מידע על מחירוני רכב וחלפים, ולא רק מידע הקשור לאפשרויות ההלוואה לרכישת הרכב. גימיק נחמד מאפשר לגולש לבחור את גוון האתר שיוצג על מסך המחשב שלו. לאחר רישום לאתר, יקבלו הגולשים אפשרות להשתתף במשחק טריוויה בחינם ויזכו למתנה.

מעבר לשירותים הבנקאים הטהורים, כמו מידע כללי, חדשות, סקירות ונתוני בורסה, מציע דיסקונט באתר גם שירותים חוץ בנקאיים. הבנק חתם הסכמי שיתוף פעולה עם גורמים רבים, וביניהם כאלו הקשורים לתחומי לימודים, תרבות ופנאי, במסגרתם יינתנו הנחות והטבות ללקוחות הבנק. בין גופים אלו ניתן למנות את שירות הידיעות "רוייטרס", חברות המספקות מידע כלכלי כגון "נטו-פרו" ו"ביזנס-פורטל". התכנים החוץ בנקאיים כוללים תחזית אסטרולוגית ועצות טיפוח מפורטל "יופי", לצד הנחות ומבצעים בעסקים כמו חנות הספרים המקוונת בוקנט, ומספרת מישל מרסייה. לדברי ברגר, הקופונים וההנחות המוצעים באתר מיועדים לכל הגולשים, ולא רק ללקוחות הבנק.

האתר שנבנה על-ידי נטוויז'ן יישומי אינטרנט (NIA), שפיתחה אתרים כמו אנליסט, בנק הפועלים Mustop ועוד, יסייע לבנק בשמירה על קשר עם לקוחות קיימים ובאיתור לקוחות חדשים. כיום, יש לדיסקונט שמונים אלף לקוחות המחוברים לשירות האינטרנט, וכמיליון כניסות בחודש.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully