וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר הליכוד: גלעד ועומרי מתנהגים כמו עודאי וקוסאי

19.7.2003 / 0:00

אלמונים פרצו לאתר המפלגה, שתלו ציטוטים מפוברקים מפי ראש הממשלה והתעללו בח"כים: המתחזים בשם שרון: הליכוד סובל מח"כים באיכות ירודה

אלמונים פרצו אתמול בלילה לאתר האינטרנט הרשמי של הליכוד ופרסמו ידיעות ומבזקים באנגלית. הידיעות שמו ללעג את ראש הממשלה, אריאל שרון, ובניו ואת חברי הכנסת של הליכוד. הכותרת של אחת הידיעות שנשתלה באתר היא: "שרון: שני בני, גלעד ועומרי מתנהגים כמו עודאי וקוסאי". בידיעה עצמה הובא ציטוט מפוברק מפיו של ראש הממשלה: "שתיקתם של בני במשטרה מאותת לאחרים לנהוג באותה הדרך. על הציבור לדעת שמהמשטרה אינה האויב".

אתר האינטרנט "מחלקה ראשונה" של העיתונאי יואב יצחק מדווח, כי בידיעה אחרת תחת הכותרת "שרון: ישנו קשר ישיר בין בני 15 שאינם יודעים לקרוא ובין הדוגמה שבני משמשים", נכתב: "אנשים צעירים מקבלים את הרושם שכך באמת הדברים עובדים. למה להשקיע וללמוד אם אפשר לרמות. למה להשקיע מאמצים אם אין לך ממי לקחת דוגמה?".

ידיעה נוספת לעגה לחברי הכנסת של הליכוד ותחת הכותרת "שרון: הליכוד סובל מחברי כנסת באיכות ירודה", נכתב כי חברי הכנסת נעמי בלומנטל, יחיאל חזן, מיכאל גורלובסקי, יעקב אדרי ועמרי שרון, משמשים דוגמה רעה לאזרחים. "כיצד נוכל לצפות שאנשים יצייתו לחוק, בעוד חלקנו מבצעים הצבעות כפולות וחלק אחר שותק בחקירתו?", נאמר בידיעה. אין זו הפעם הראשונה בה נפרץ אתר האינטרנט של המפלגה.

ייתכן כי הרקע לכינויים שהדביקו הפורצים לבניו של שרון הוא ידיעה שפרסם רמי יצהר באתרו "עניין מרכזי", שכותרתה "עודאי וקוסאי שותקים בחקירה הפלילית". בידיעה טען יצהר כי חברי מרכז הליכוד הצמידרו לבניו של ראש הממשלה את שמותיהם של בניו של הרודן העיראקי, סדאם חוסיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully