וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירון פיתוח: החברה תשקיע כ-1.75 מיליון דולר בהקמת פרויקט מסחרי בבוקרשט, רומניה

3.3.2001 / 18:53

מדובר בצעד התואם את מדיניות החברה להרחיב לחו"ל את פעילותה בתחום הנדל"ן; מועד סיום הפרויקט - בתוך 18 חודשים


ltpgt
חברת גירון פיתוח ובנייה הודיעה היום כי במסגרת מדיניותה להרחיב את פעילותה בתחום הנדל"ן, באמצעות ביצוע פרויקטים באירופה, חתמה החברה על זיכרון דברים, על פיו היא תקים בבוקרשט, רומניה, פרויקט מסחרי בשטח של 5,000 מ"ר.
lt/pgt

ltpgt
הקמת הפרויקט, המיועד להשכרה, תתבצע באמצעות חברה בת הנמצאת בבעלותה המלאה של החברה, ובשיתוף עם משקיעי חוץ. חלקה של החברה בפרויקט, שהקמתו אמורה להסתיים בתוך תקופה של 18 חודשים, יהיה בשיעור של 50%. עלות הפרויקט נאמדת בכ-3.5 מיליון דולר, כך שהשקעתה של החברה צפויה להסתכם בכ-1.75 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
חברת גירון עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות, ביזמות בתחום הנדל"ן, בהשכרה, בניהול ובאחזקה של נדל"ן מסחרי ותעשייתי בעיקר במרכז הארץ. החברה מאתרת ורוכשת קרקעות לצורך הקמת פרויקטים שונים בתחום הנדל"ן לתעשייה, מסחר או מגורים, מבצעת את הפרויקטים, באמצעות קבלני משנה, ומשווקת אותם לרוכשים השונים.
lt/pgt

ltpgt
כמו כן, החברה מחזיקה במישרין ובעקיפין. בכ-15% ממניות חברת ההשקעות הזרה, IIC INTERNATIONAL, שרשומה באיי הבתולה הבריטיים ועוסקת, באמצעות חברות בנות ונכדות שלה, בעיקר בייזום בתחום הנדל"ן בפולין ובישראל.
lt/pgt

ltpgt
גירון פיתוח ובנייה נוסדה בסוף שנת 1999 כתוצאה ממיזוג בין עסקי הנדל"ן של בני הזוג פרנק ופנינה גירון עם 227 חברות, מרביתן בבעלות משקיעים מדרום אפריקה ואוסטרליה. כל משקיע העביר לחברה הממוזגת נכס נדל"ן - נכס שנבנה בד"כ על ידי גירון - כנגד הקצאת מניות.
lt/pgt

ltpgt
גירון רשמה את מניותיה למסחר בתל אביב לפני כחודשיים וחצי, וכיום הן נסחרות לפי שווי של כ-260 מיליון שקל. החברה ניצלה תנאי המאפשר רישום ניירות ערך בבורסה, ללא הנפקה, כאשר לחברה ישנם לפחות 275 בעלי מניות שהחזקת כל אחד מהם היא בשווי של כ-3,000 דולר, לפחות.

בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2000 הסתכמו הכנסות החברה ממכירת קרקעות, דמי ניהול, שכר דירה ושירותי אחזקה, ב-21.3 מיליון שקל, גידול של 240% לעומת ההכנסות בתקופה המקבילה. בשורה התחתונה, הרוויחה החברה בתקופה זו, כ-4.6 מיליון שקל, לעומת הפסד של 252 אלף שקל בתקופה המקבילה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully