וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר: אתמודד על ראשות העבודה כדי לשקם את המפלגה

3.3.2001 / 18:53

בהודעה רשמית על הצטרפותו למרוץ, אמר השר כי החליט להתמודד לאור המצב הקשה במפלגה; תקף במרומז את בורג: צריך אנשים בעלי ניסיון בעשייה, ולא רק בעסקנות פוליטית

השר בנימין בן אליעזר הודיע היום על הצטרפותו למרוץ על ראשות מפלגת העבודה. במסיבת עיתונים שכינס הבוקר בבית סוקולוב בתל אביב, אמר בן אליעזר כי החליט להתמודד על ראשות המפלגה "לאור המצב הקשה אליו נקלעה המפלגה בעקבות המכה הקשה שספגנו בבחירות האחרונות".

בן אליעזר טען, כי ביכולתו לשקם את המפלגה וללכד סביבה חלקים גדולים של העם, ומגזרים שנטשו אותה בשנים האחרונות.

בן אליעזר ציין, כי הוא תומך בעריכת פריימריס נוספים במפלגה בסמוך לבחירות הבאות, כדי לקבוע את מועמד המפלגה לראשות הממשלה. הוא ציין כי אם תוקם ממשלת אחדות, הוא תומך בעריכת הפריימריס בקרוב, ואם תחליט העבודה שלא להצטרף לממשלה, יש לקיים את הפריימריס בעוד שמונה חודשים כדי לאפשר לכל המועמדים להיערך כיאות. בן אליעזר הוסיף, כי עד הפריימריס הוא מעדיף שראש הממשלה, אהוד ברק, ימשיך לכהן כיו"ר המפלגה.

במהלך נאומו, תקף בן אליעזר במרומז את מתחרהו אברהם בורג, מבלי להזכיר את שמו, ואמר כי הוא תומך במתן הזדמנות לצעירי המפלגה, אולם ציין כי יש צורך באנשים בעלי ניסיון בעשייה, ולא רק בעסקנות פוליטית.

השר שלמה בן עמי הודיע היום, כי לא יצטרף לממשלת אחדות, אם תקום, בכל תפקיד שהוא. "ברור שהדרך שהייתי בין מוביליה לא זכתה באמונו של הציבור. מתחייבת ההיצמדות לערך הדמוקרטי, שמי שלא זכה לאמון העם חייב בחשבון נפש באופוזיציה", אמר בן עמי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully