וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל מניות בקלאב הוטל אילת: הסדר המס מומן רק מחלקי בחברה

3.3.2001 / 18:53

איש העסקים נסים יניב תובע מהחברה ומשותפיו, משה בובליל וניסן חקשורי, סכום של כ-3.3 מיליון שקל


ltpgt
lt/bgtבן-ציון ציטריןltbgt
lt/pgt

ltpgt
איש העסקים נסים יניב, בעל 18.5% מהון המניות של קלאב הוטל אילת, תובע מהחברה ומשותפיו, משה בובליל וניסן חקשורי, בעלי 81.5% ממניות החברה, סכום של כ-3.3 מיליון שקל. בשבוע שעבר הגיש יניב כתב תביעה שכנגד, נגדם ונגד חברת פרמייר קלאב, שבאמצעותה הם החזיקו במניותיהם בקלאב הוטל.
lt/pgt

ltpgt
בכתב התביעה טען יניב שההסדר של קלאב הוטל עם רשויות המס מומן רק מחלקו בחברה. נתבע נוסף הוא יצחק וולף, מנכ"ל קלאב הוטל אילת ודירקטור. כתב התביעה הוא המשך להתדיינות ממושכת המתנהלת בין הצדדים.
lt/pgt

ltpgt
לטענת יניב, במשך שנים נמנעה קלאב הוטל אילת מלחלק דיווידנדים. בפברואר 1999 הגיעה החברה להסכם עם רשויות המס, לפיו תשלם מס של 2.5 מיליון שקל מדיווידנד שתחלק החברה לא יאוחר מסוף 2000.
lt/pgt

ltpgt
בכתב התביעה, שהוגש באמצעות עו"ד יחיאל כשר ממשרד פרופ' יובל לוי ושות', טוען יניב כי ב-15 בדצמבר 1999 החליט דירקטוריון החברה על חלוקת דיווידנד ביניים בשיעור של 60 מיליון שקל. בעוד שבובליל וחקשורי לא שילמו מס בגין קבלת הדיווידנד - משום שפעלו באמצעות חברה בע"מ, פרמייר קלאב, שאליה הועברו הכספים - יניב, בהיותו נישום יחיד, נשא במלוא שיעור המס (25%), שהסתכם בכ-2.78 מיליון.
lt/pgt

ltpgt
את היתרה המגיעה לו קיזז הדירקטוריון, בטענה שמדובר בחובות עבר. בפועל, לטענת יניב, הוא מימן לבדו את ההסדר עם רשויות המס, תוך כדי ששותפיו נהנים מדיווידנד גדול ללא חבות מס כלשהי. לטענתו, היה בכוונתו להעביר את מניותיו בקלאב הוטל אילת לחברה שבשליטתו, ואולם מאחר שלא חולק בחברה המשותפת דיווידנד, והוא לא קיבל הודעה על כוונה זו, לא פעל בנדון.
lt/pgt

ltpgt
תוכניתם של בובליל וחקשורי, לדברי יניב, היתה לקיים את ההתחייבות כלפי רשויות המס, אבל תוך כך גם לפגוע בו, כך שאם יחולק דיווידנד ללא התראה מוקדמת, הוא יחויב לבדו במלוא תשלום המס.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully