וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: ציפייה ליציבות שערים במחזורים נמוכים

3.3.2001 / 18:53

מרבית המניות הדואליות פותחות את יום המסחר עם פערי ארביטראז' שליליים - נייס בפער שלילי של 6%


ltpgt
לאחר שבשני ימי המסחר האחרונים עלה מדד המעו"ף בלמעלה מ-4.5%, הציפייה לקראת פתיחת המסחר היום היא ליציבות שערים במחזורים נמוכים.
lt/pgt

ltpgt
דוד לוי, מנהל מחלקת ההשקעות בתמיר פישמן, סבור כי השוק הפנים את האפשרות שתוקם ממשלת אחדות לאומית, מה שהוביל לעליות השערים בשני ימי המסחר האחרונים. לוי מעריך כי עליית הסיכויים להקמת ממשלת אחדות יצרה מומנטום חיובי אצל המשקיעים הזרים, אשר חששו מפני הקמת ממשלת ימין צרה. כמו כן, מציין לוי כי המגעים להקמת ממשלת אחדות אף גרמו לירידה משמעותית ברמת אי הוודאות (ירידה בסטיות התקן הגלומות באופציות המעו"ף).
lt/pgt

ltpgt
מעניין יהיה לעקוב אחר המסחר במניית נייס . אתמול החלה נייס את המסחר בפער ארביטראז' שלילי של כ-7%, ולמרות זאת סיימה את יום המסחר בירידה מתונה של כ-1%. מאז פירסמה החברה את אזהרת הרווח לרבעון הרביעי של שנת 2000 ולרבעון הראשון של שנת 2001, הספיקו גולדמן סאקס, סלומון סמית' בארני, אופנהיימר (CIBC) ובנק אגוד להוריד את המלצתם למניית החברה. נייס פותחת את יום המסחר הנוכחי עם פער ארביטראז' שלילי של 6%.
lt/pgt

ltpgt
מניית טבע , אשר עלתה אתמול ב-9.3%, תפתח את המסחר הבוקר עם פער שלילי של כ-1%. עם זאת, המניה צפויה להמשיך ולרכז עניין בימים הקרובים, בין היתר, בשל העובדה כי ביום חמישי תפרסם החברה את דו"חותיה הכספיים לרבעון הרביעי. בשבוע שעבר קיבלה החברה המלצת "קנייה" מבנק ההשקעות UBS אשר הציב למניה מחיר יעד של 70 דולר. בנוסף, החברה הודיעה בשבוע שעבר על קבלת אישור ה-FDA לייצור ושיווק בלעדי של 2 מוצרים גנריים חדשים.
lt/pgt

ltpgt
גם שאר המניות הדואליות פותחות הבוקר את יום המסחר עם פערי ארביטראז' שליליים.
מניית אלביט הדמיה נמצאת בפער שלילי של 5.6%, מניית כור פותחת היום עם פער שלילי של 3.9% ומניית מתב , אשר נשיאה, דניאל יעקובי, הודיע אתמול על פרישתו מתפקידו החל מ-1 במרס 2001, פותחת את היום עם פער שלילי של 2.7%.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully