וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ב': רעננה בפנים, חולון בחוץ

3.3.2001 / 18:53

במפגש ישיר בין זו שהייתה אמורה להגיע לליגת העל כמעט ללא מאבק, לבין זו שהפתיעה שבכלל הגיעה למאבק, ניצחה הראשונה בקלות. הפועל ירושלים כמעט והופתעה בצפת

מכבי רעננה הבטיחה הערב את מקומה בליגת-העל אחרי שגברה בביתה83:67 על הפועל חולון, במחזור ה-13 בלאומית א'. לרעננה, המדורגת שלישית, 20 נק' וגם אם תפסיד במחזור האחרון (יום ראשון הבא) בראשל"צ, היא עדיין תהיה בין ארבע הראשונות בבית ב'.

עם זאת, ההכרעה על הכרטיס הרביעי והאחרון לליגת-העל מבית זה, תיפול רק במחזור האחרון, כשהשתיים שנאבקות עליו הן מכבי ראשל"צ ומ.מ. גבעת שמואל.

גבעת שמואל אמנם הביסה היום בביתה 88:68 את ראשל"צ וחלפה על פניה בטבלה, אבל גם נצחון במחזור האחרון במלחה על הפועל ירושלים עלול שלא להספיק לה, במקרה וראשון תנצח את רעננה.

במצב כזה לרעננה, ראשל"צ וגבעת שמואל יהיו 21 נק', ועל פי המאזן ביניהן ראשל"צ תדורג שלישית, רעננה רביעית, והגבעה תישאר בחוץ.

תסריט אפשרי נוסף: אם גם ראשל"צ וגם גבעת שמואל יפסידו במחזור האחרון, הגבעה תהיה זו שתעלה, שכן לשתיהן יהיו 20 נק', והיתרון במצב כזה הוא כאמור של גבעת שמואל.

רעננה, כאמור, לא התקשה להביס את חולון אחרי שהובילה כבר מן הפתיחה. במחצית עוד עמד יתרונה של רעננה על 6 נק' בלבד- 42:36,
אבל במחצית השניה ההפרש הלך וגדל.

ברבע השלישי קלעה חולון רק 11 נק' לעומת 24 של רעננה, ונצחון המארחים הובטח.

יובו סטאנוייביץ' בלט ברעננה עם 31 נק' וגם קורי קאר הראה סימני התאקלמות עם אחוזי קליה מדהימים מעבר לקשת. ג'ו ווילי עם 19 נק' וטים ג'ונס עם 18 הירבו לקלוע לחולון.

גבעת שמואל נתנה הצגה גדולה בבית וניצחה 88:68 את ראשל"צ, הרבה יותר מ-8 הנקודות בהן הפסידה בסיבוב הראשון.

במחצית הובילה הגבעה 40:30, ובמחצית השניה יתרונה גדל בהדרגה עד ל-20 הפרש בסיום. תומר שטיינהאור וצ'ארלס מיינלנד הצטיינו בשורות המנצחים.

גליל עליון הביסה בחוץ 95:66 את עירוני חדרה וממשיכה להוליך את הבית עם 25 נק' והפסד בודד. רימאס קאוקינאס קלע 22 נק' לגליל ויואב ספר הוסיף 20. אנדרו קנדי קלע 25 נק' לחדרה, שתשחק בליגה הלאומית.

במשחק, שלא קבע כלום, ניצחה הפועל ירושלים בחוץ 96:94 את הפועל צפת. המארחים, שבמקום האחרון בבית עם שני נצחונות בלבד, נתנו מאבק צמוד לחניכיו של יורם חרוש ואף הובילו 70:62 ברבע השלישי.

ירושלים, בהנהגת קני וויליאמס וטוני דורסי, עלתה ל- 6 נק' יתרון, אבל חצי דקה לסיום צפת הצליחה להשוות. הירושלמים השיגו עוד שתי נק' עד לסיום וזכו בנצחון.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully