וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון מזרחי חזר לכבוש

3.3.2001 / 18:53

האווירון הבקיע בנצחון 2:3 על הפועל חיפה בליגת המילואים. מכבי פ"ת ראשונה אחרי ניצחון 2:5 על בני-יהודה

אלון מזרחי שב לכבוש היום במדי בית"ר ירושלים, במסגרת ליגת המילואים: בית"ר ניצחה 2:3 את הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-14 ועלתה למקום העשירי עם 11 נקודות.

אלעד יעקובי ובני חדד כבשו את שאר השערים לבית"ר, בשורותיה שיחקו גם אוהד כהן, קובי גנון, רענן דרעי ומילאן סטויאנוסקי.

בבית"ר עושים מאמצים להחתים בכל זאת את בלם נבחרת הנוער, שמואל לבן, בקבוצת הנוער של המועדון, לאחר שביום חמישי כבר הודיעה הקבוצה כי תוותר על השחקן ותשלח אותו חזרה לבלגיה. שחקני נוער ניתן לרשום בהתאחדות עד יום חמישי הקרוב.

ביום שלישי בערב תשתתף בית"ר במשחק ראווה מול הפועל אשקלון מהליגה הארצית כמחוות פרידה לקפטן האשקלוני לשעבר, ללו אנקה.

לחיפה (מקום שמיני, 14 נקודות) כבשו אבי הראל ונביל נאסר א-דין, כשגם מאיר בן-מרגי ורמי עזיז שותפו.

נג'ואן גרייב נחת היום, מחר בבוקר יעבור בדיקות רפואיות ויצטרף לאימון הקבוצה ב-15:30, לראשונה מאז עבר לפני כשנה וחצי לאסטון וילה האנגלית.

מכבי פ"ת הביסה את בני-יהודה ועלתה לפיסגה

מכבי פ"ת עלתה למקום הראשון, זמנית לפחות, אחרי שהביסה 2:5 את בני-יהודה משערים של צחי שמריהו, אסי משיח, ערן לוי, וצמד של ז'ליקו אצ'קר. גם שי הולצמן ומוראד מגמאדוב, שלא שיחקו בליגה בשבת, תיגברו את פ"ת, שבמאזנה כבר 30 נקודות.

לבני-יהודה כבשו שי אבוקסיס וחיים סילבס, ומלבדם שותפו גם יילקו ג'יורג'וסקי, ירון אביחיל ודודי ליברמן. בני-יהודה תשיעית בטבלה עם 14 נקודות.

לפני המשחק כינסו הצוות המקצועי והיו"ר אבי לוזון את השחקנים ואמרו להם כי הם רואים בהפסד לצפרירים בשבת "פנצ'ר". ביום שלישי תצא הקבוצה ליום גיבוש וטיפולים בחמי יואב.

לוזון הכחיש בתוקף את הידיעה לפיה יש כוונה לערוך חילופי מאמנים עם הפועל חיפה בעונה הבאה. לוזון אמר ל-ONE: "אף אחד לא דיבר עם אף אחד. הדבר היחיד שמעניין אותי כרגע זו העונה הזאת. אנחנו מתרכזים באיך יוצאים מהתקופה הרעה הזאת ומתחילים לנצח בליגה ובגביע.

"לא יהיו מהפיכות ומהומות. עוד מוקדם לדבר על העונה הבאה. הספקולציה על גיא לוי היא עשן בלי אש. זה כמו להזכיר שם של כל מאמן אחר בליגה. אני לא צריך לתת גיבוי ליוסי מזרחי. הוא יסיים בוודאות את העונה בקבוצה והוא בהחלט מועמד גם לעונה הבאה".

מכבי ת"א במקום הרביעי עם 23 נקודות ומשחק חסר, אחרי שהביסה בחוץ 0:3 את עירוני ראשל"צ, משערים של דני משען וצמד של רודריגו גולדברג.

מכבי שיחקה גם עם אדם וזר, אבי סטרול, דודו אברהם ואייל שן.

בראשל"צ, המדורגת שישית (22 נקודות), שותפו בין היתר חיים חג'ג', ניסן קפטה, ניר חזות, שרון מרציאנו ואסף שמש.

מ.ס. אשדוד ניצחה את צפרירים חולון 0:3 משערים של יניב עזרן, חנן פדידה ויניב אופיר והיא מדורגת שביעית עם 22 נקודות.

באשדוד שיחקו גם עופר שטרית, מוטי אוחיון, אושרי אלפסי, יניב בן-ישי ואדיר טובול.

בצפרירים, שסוגרת גם את טבלת המילואים, שותף זיו כבדה, שלא שיחק בנצחון על מכבי פ"ת בשבת. המאמן שייע פייגנבוים הבהיר הערב ל-ONE, כי אין בכוונתו להתפטר, לפחות לא בשלב זה.

במשחקים שישלימו את המחזור ה-14 בליגת המילואים תארח הפועל
ת"א הפועל פ"ת ומכבי חיפה תפגוש את מכבי נתניה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully