וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: האקסטזי גבה עוד שני קורבנות

3.3.2001 / 18:53

שני תושבי הקריות נמצאו במהלך השבוע בדירותיהם ללא רוח חיים; המשטרה שוב מזהירה את משתמשי האקסטזי: מסתובב חומר מורעל; מבקשת ממי שידוע לו דבר על המפיצים ליצור עימה קשר

מאת הלית לוי

בעקבות שני מקרי מוות באיזור הקריות, שנגרמו ככל הנראה משימוש באקסטזי, הזהירה היום משטרת זבולון את "משתמשי האקסטזי" בחיפה ובקריות משימוש בסם. בהודעה בהחלט לא שגרתית נאמר: "אנו מזהירים את הציבור כי קיים חשש שמשלוח של כדורי אקסטזי הגיע לאזור והם בעלי מינון חזק במיוחד ורעילים. אנו מזהירים שלא ייעשה בו שימוש".

כדי למנוע אי הבנה הוסיפה המשטרה אזהרה והבהירה: "בכל מקרה, שימוש בסם זה הוא בלתי חוקי". ואם זה לא מספיק פנתה המשטרה לאותם משתמשים בבקשה: "כל היודע דבר על מסירת סם מסוג זה במהלך השבוע האחרון מתבקש ליצור קשר".

היום בבוקר נמצאו בקריית מוצקין גבר בן 32 ואשה בת 33 כשהם ללא רוח חיים. השניים נמצאו בנפרד והמשטרה חושדת שמותם נגרם כתוצאה משימוש באותם כדורי אקסטזי רעילים. גופותיהם של השניים נשלחו למכון לרפואה משפטית באבו כביר.

רפ"ק מוטי שוורץ, הממונה על החקירה, אמר לוואלה! חדשות: אכן קיים חשד כזה שלאיזור הגיע משלוח של כדורים בעלי מינון וריכוז מסוכן, שתוצאות השימוש בהם עשויות במקרים מסויימים להביא למוות". כיווני החקירה מתמקדים כעת בניסיון להגיע למשלוח ולמפיציו.

במהלך הקיץ מתו מספר אנשים לאחר שהשתמשו באקסטזי. אחת הסברות שהועלתה אז היתה שהכדורים היו מורעלים, אולם סברה זו לא הוכחה מעולם.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully