וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Agere, לשעבר חטיבת המיקרואלקטרוניקה של לוסנט, תייצר רכיבים עבור Native Networks הישראלית

3.3.2001 / 18:53

במסגרת הסכם לפיתוח משותף שנחתם בתערוכת Coment בוושינגטון, בה חשפה החברה לראשונה את הטכנולוגיה שלה


ltpgt
חברת Native Networks מפתח תקווה, המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות לשיפור תעבורת המידע על גבי רשתות אופטיות, הודיעה על חתימת הסכם לפיתוח משותף עם Agere, לשעבר חטיבת המיקרואלקטרוניקה של לוסנט . חתימת ההסכם בין החברות הוכרזה בתערוכת COMNET בוושינגטון, שננעלה בסוף השבוע.
lt/pgt

ltpgt
החברה מציינת כי במסגרת ההסכם תייצר Agere רכיבי ASIC עבור מוצרי התקשורת העתידיים שלה. Agere מתמחה בתחום המוליכים למחצה, בהם נעשה שימוש באפליקציות תקשורת.
lt/pgt

ltpgt
הטכנולוגיה של Native Networks מציעה שילוב של טכנולוגיית ה-SONET עם רשתות Ethernet, במטרה לספק שירותים מתקדמים, רחבי סרט, על גבי הרשת הציבורית. רכיב ה-ASIC, המבוסס על אלגוריתמים לניהול תעבורה אותם פיתחה החברה בשילוב הטכנולוגיה של Agere, ישולב בקו המוצרים של נייטיב. רכיב זה יכיל את טכנולוגיית ה-CMOS וה-Macrocells של Agere.
lt/pgt

ltpgt
בתערוכה בוושינגטון חשפה Native Networks לראשונה את הטכנולוגיה שפיתחה, המיועדת לאפשר הקצאת משאבים גמישה, תוך הבטחת איכות שירות ליישומים עסקיים קריטיים, ע"י שילוב בין הרשת הציבורית לרשת הפנים ארגונית. מוצרי ה-NativeMux של החברה מיועדים לאפשר לספקי שירותי תקשורת לצמצם את הוצאותיהם ולספק שירותים חדשים, בעלי שולי רווח גבוהים.
lt/pgt

ltpgt
Networks Native נוסדה באוקטובר 1999 על ידי ד"ר גלעד גורן ומנחם קפלן, והיא מעסיקה למעלה מ-60 עובדים. עד כה גייסה החברה 20 מיליון דולר, ובימים אלה היא נמצאת בתהליך מואץ של גיוס עובדים.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully