וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

StoreAlliance מקבוצת ריטליקס רוכשת את טריידאנט של דיסקונט השקעות תמורת 11.25% ממניותיה

3.3.2001 / 18:53

העסקה מעניקה לטריידאנט, שהוקמה ב-1998 על ידי דיסקונט השקעות וג'נרל אלקטריק, שווי של פחות משני מיליון דולר אף שעד כה הושקעו בה כ-5 מיליון דולר


ltpgt
StoreAlliance, החברה הבת של ריטליקס שהקימה קהילייה עסקית בשוק המסחר הקמעוני הלא-מאורגן, תרכוש את מלוא הבעלות בחברת המסחר האלקטרוני טריידאנט מקבוצת דיסקונט השקעות. תמורת טריידאנט תקצה סטור-אליינס 11.25% ממניותיה לדסק"ש 639013-MRQ .
lt/pgt

ltpgt
באמצע דצמבר רכשה זכיינית קוקה-קולה בישראל, החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, שליש ממניות StoreAlliance תמורת 5 מיליון דולר, כלומר לפי שווי של 15 מיליון דולר. בתנאי העסקה הזאת, אם כן, StoreAlliance רוכשת את טריידאנט לפי שווי של פחות משני מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
טריידאנט הוקמה ב-1998 על ידי דיסקונט השקעות (60%) וג'נרל אלקטריק העולמית (40%) מתוך מטרה לפתח את שוק ה-EDI - מסחר אלקטרוני ברשתות תקשורת פרטיות - בקרב רשתות קמעונאיות מקומיות.
lt/pgt

ltpgt
הלקוחה העיקרית של טריידאנט היתה שופרסל, גם היא מקבוצת דסק"ש. בתחילת 2000 החליטה טריידאנט להיכנס למסחר אלקטרוני באינטרנט. עקב כך החליטה ג'נרל אלקטריק לצאת מטריידאנט ומכרה את חלקה בה לדסק"ש תמורת סכום שלא נמסר.
lt/pgt

ltpgt
טריידאנט, שעד כה הושקעו בה כ-5 מיליון דולר, נערכה להתמודדות על הובלת שוק ה-B2B המקומי, שעדיין נמצא בחיתוליו, לצד מיזם ה-B2B של בזק זהב, The Ring, ומיזם ה-B2B של החברה לישראל, בנק הפועלים אינטרנט זהב, קומפאק ואופק.
lt/pgt

ltpgt
מיזם The Ring חתם על הסכם עם ענקית ה-B2B העולמית Ariba לשימוש בפלטפורמת המסחר שלה והמיזם של החברה לישראל, בנק הפועלים אינטרנט זהב, קומפאק ואופק חתם על הסכם דומה עם ענקית B2B אחרת - CommerceOne.
lt/pgt

ltpgt
טריידאנט ניסתה מצידה למצוא שותפה בינלאומית חזקה, ואולם ככל הנראה המאמצים האלה לא צלחו.
lt/pgt

ltpgt
StoreAlliance הקימה קהילייה עסקית סביב השוק הקמעוני הבלתי מאורגן - חנויות מכולת וסופרמרקטים שאינם חברים באחת מהרשתות הקמעוניות הגדולות. עד כה חיברה החברה לרשת שלה כ-400 חנויות.
lt/pgt

ltpgt
הרכישה של טריידאנט נועדה לספק ל-StoreAlliance גישה לכ-150 הספקים הכלליים שטריידאנט חיברה לרשת שהקימה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully