וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקם אלקטריק תעניק זיכויים בסך 65 מיליון שקל במבצע משותף עם קפה נמס עלית

3.3.2001 / 18:53

המבצע המשותף מלווה בקמפיין של טמיר כהן בהשקעה בהשקעה של 600 א' ד'


ltpgt
שלי שליט שובל, מנכ"ל חברת הקפה של עלית, ויואל גבאי, מנכ"ל רשת שקם אלקטריק, הודיעו היום במסיבת עיתונאים על שיתוף פעולה אסטרטגי שבמסגרתו יקיימו מבצע מיוחד: קפה אלקטריק.
lt/pgt

ltpgt
במיליון פחיות של קפה נמס עלית 200 גרם הוטמנו תלושי זיכוי בסכומים שבין 50 שקל ל-10,000 שקל לקניית מוצרי חשמל ברשת שקם אלקטריק. פחיות המבצע סומנו בלוגו המבצע. את תלושי המבצע ניתן לממש ב-30 סניפי שקם אלקטריק בארץ עד סוף מאי.
lt/pgt

ltpgt
ההשקעה בפרסום ובקידום המכירות של המבצע עומדת על 600 אלף דולר, ואילו היקף הזיכויים בשקם אלקטריק עומד על 65 מיליון שקל. "החברה לא מוציאה 65 מיליון שקל מקופתה, אלא נעבוד על נתח רווחים נמוך יותר. הפיצוי הגדול הוא מבחינת כמות הלקוחות הגדולה שהמבצע יביא לרשת. אנחנו לא חושבים שבסופו של דבר תהיה ירידה ברווחים", סר יואל גבאי.
lt/pgt

ltpgt
"מטרת המבצע מבחינת עלית היא לשדר את עוצמת המותג קפה נמס עלית אצל הצרכנים, הקמעונאים, הרשתות והמתחרים ולהביא להגדלת הצריכה ונאמנות הצרכנים", מסרה שלי שליט שובל.
lt/pgt

ltpgt
המבצע ילווה בקמפיין בטלוויזיה, בעיתונות ובנקודות המכירה. הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום טמיר כהן, משרד הפרסום של חברת עלית, והוא ישודר בערוץ 2 במשך 3 שבועות. הקמפיין הטלוויזיוני ילווה במודעות בעיתונים, ובנוסף יופצו לשוק אמצעי קידום מכירות שונים, ובהם פוסטרים, שלטים תלת מימדיים ושילוט בנקודות המכירה.
lt/pgt

ltpgt
במסיבת העיתונאים מסרו החברות כי הבחירה לעבוד מול טמיר כהן ולא מול פובליסיס אריאלי, משרד הפרסום של שקם אלקטריק, נעשתה על בסיס הגיוני ולא על בסיס כלכלי: "המוצר המוביל את המבצע הוא למעשה קפה נמס עלית ולכן בחרנו במשרד הפרסום שלו להוביל את הקמפיין".
lt/pgt

ltpgt
בסרטון הפרסומת מוצגים שני סבלים של שקם אלקטריק המתאמצים לסחוב מכונת כביסה במעלה מדרגות. על גבי מנשא הסבלים מתגלה פחית קפה נמס עלית הנושאת את לוגו המבצע.
lt/pgt

ltpgt
קרדיטים: משרד הפקות: עסיס הפקות, מנהלת מחלקת הפקה: ענת עוז, מפיק: גילי גטר, מנהל קריאטיב: פיני אורן, מפיקה בפועל: איילת רוטמן, סופרוויזר: אורלי גולן, במאי: קובי חבייה, תקציבאית: מרב אביטל, צלם: טובי הוכשטיין, קופירייטר:אילן לזרוביץ', מנהלת תחום קפה נמס עלית: חגית חושן קורן, מפיקת משרד: תמי כץ זרה, מנהל פרסום שקם אלקטריק: דוד גרין
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully