וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יכול לבזבז מיליון דולר בחצי שעה?

3.3.2001 / 18:53

זו מטרת שעשועון חדש 'מיליארדר' המופק בימים אלו בארה"ב, בחסות דונלד טארמפ; כללי המשחק: ארבעה מתחרים מקבלים כרטיס אשראי ובו מיליון דולרים, אותם יצטרכו לבזבז בחצי שעה

אופנת התוכניות המציאותיות בארצות הברית מתפשטת. בנוסף ל'הישרדות' ול'אי הפיתויים', שכבר סיפקו כותרות לעיתונים, מצטרפת למסך תוכנית חדשה. ארבעה משתתפים מתחרים ביניהם מי יצליח לבזבז מיליון דולר תוך חצי שעה - זו מתכונתה של תוכנית שעשועונים חדשה, המופקת בארצות הברית בימים אלו בחסות המיליארדר דולנד טארמפ.

בתחילת התכנית, שתיקרא "מיליארדר", יקבל כל משתתף כרטיס אשראי בשם "טראמפ קארד" ובו מילון דולר אותם יצטרך לבזבז. על פי כללי המשחק אסור לבצע את הקניות בטלפון או להוציא יותר מ-200 אלף דולר על פריט בודד.

המנצח יהיה מי שיצליח לבזבז הכי הרבה כסף בשלושים דקות, וכפרס הוא יקבל את מיליון הדולרים שהיו בכרטיס האשראי שלו. הקניות שהספיק לערוך במהלך התוכנית יישארו ברשותו ומחירם ינוכה ממיליון הדולרים. צוות ההפקה של התכונית טרם הוחלט מה ייעשה בקניות האמיתיות שייבצעו שאר המשתתפים במשחק.

ארבעת המשתתפים במשחק לא מגיעים לתכנית בדרך המקובלת. מפיק הסדרה ידפוק על דלת ביתם של ארבעה נבחרים, שלא יידעו כי הם משתתפים בתכנית עד לרגע האחרון. ברגע שהמפיק יעניק להם את כרטיס האשראי תחל הספירה לאחור של מחצית השעה הגורלית.

הסדרה תשודר בארה"ב, ככל הנראה, בחודשי הקיץ או הסתיו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully