וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: מרבית המניות הדואליות פותחות את המסחר עם פערי ארביטראז' שליליים

3.3.2001 / 18:53

נייס עם פער שלילי של כ-7% וטבע עם פער חיובי של 8%; צפי למסחר סלקטיווי ומגמה מעורבת ללא תנודות חדות בבורסה


ltpgt
הבורסה של תל אביב צפויה להיפתח הבוקר באווירה רגועה וללא תנודות חדות. הנאסד"ק רשם בסוף השבוע ירידה מצטברת של כ-5.5% ומדד הדאו ג'ונס איבד כ-1.5%. הירידות לא פסחו גם על המניות הישראליות בוול סטריט, ומרבית המניות הדואליות פותחות הבוקר את המסחר עם פערי ארביטראז' שליליים, ולעומתן בולטת מניית טבע 629014-MRQ עם פער חיובי חד.
lt/pgt

ltpgt
מנכ"ל די.בי.אם השקעות, רמי דרור, מעריך הבוקר כי אנו צפויים לראות היום סלקטיוויות במסחר עם מחזורים נמוכים ומגמה מעורבת במדדים המובילים שייסחרו ללא תנודות משמעותיות, כשמניות טבע ונייס יבלטו על רקע פערי הארביטראז'.
lt/pgt

ltpgt
לדברי דרור, השוק מתחיל להפנים את האפשרות של הקמת ממשלת אחדות, ומקבל את המהלך באופן חיובי. עם זאת לדבריו אם המגעים לאחדות ייכשלו הדבר יביא בהמשך לירידות בבורסה כשהרכב הממשלה שתוקם ישפיע על עוצמת הירידות.
lt/pgt

ltpgt
מניית נייס תפתח את המסחר עם פער שלילי של 6.9%, מניית אלביט הדמיה עם פער שלילי של 5.9% ומניית מג'יק עם פער שלילי של 5%.
lt/pgt

ltpgt
עוד מציגות הבוקר פערים שליליים מניית טאואר סמיקונדקטור שפתחה בסוף השבוע פער של 4.5%, מניית אלביט עם פער שלילי של 3.8% ומניית פורמולה עם פער שלילי של 3.6%.
lt/pgt

ltpgt
אל מול הפערים השליליים בולטת הבוקר מניית טבע עם פער חיובי של 8.2% כשמניית דלתא מצטרפת אליה עם פער חיובי של 1.5% ומניית אלרון רושמת פער מיזערי של 0.1%.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully