וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוג'יראת יוזמן לבירור

3.3.2001 / 18:53

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים שוקלת להעמיד לדין שת הקוון, סובחי חוג'יראת, שלא ראה את השער שהובקע לזכות אשדוד בטדי

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים תתכנס מחר (ראשון) בבוקר וככל הנראה תחליט לזמן לבירור את הקוון סובחי חוג'יראת, ששימש כאחד מעוזריו בשבת של השופט חיים יעקב במשחק בין בית"ר ירושלים למ.ס. אשדוד (0:0) בטדי.

בדקה ה-20 לא אישר יעקב שער חוקי לאשדוד, כשכדור שנגח בלגויה מילבסקי עבר בבירור את קו השער. לאחר המשחק, כשצפה באירוע בטלוויזיה, הודה יעקב כי טעה בהחלטתו, אבל באיגוד השופטים מפנים את האצבע המאשימה כלפי חוג'יראת, שעשוי לעמוד לדין ולהיות מורחק ממספר משחקים.

יו"ר הוועדה המקצועית, צביקה רוזן, אמר ל-ONE: "אני לא חושב שישנה כוונה להזמין את חיים יעקב, כי הטעות החמורה יותר היא של חוג'יראת. מחר נשב ונחליט אם להזמין את הקוון לבירור".

מאמן אשדוד, אלישע לוי, אמר לאחר שהשלים תיקו שני רצוף מול מוליכות הטבלה, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים: "אני מאוד מרוצה משתי הנקודות שהשגנו מול שתי הגדולות, אבל אני לא יכול שלא להתייחס לעובדה שפסלו לנו שער חוקי שיכול היה להביא לנו 3 נק'. עם זאת, זה מעט מאכזב שאנחנו לא מצליחים להבקיע כבר שלושה משחקים. אנחנו מגיעים למצבים טובים ולא מנצלים אותם".

רמי לוי: אני לא חושב להתפטר

בעירוני ראשל"צ היו מאוכזבים מאוד מההפסד הביתי 1:0 להפועל פ"ת, שקירב אותם למרחק של 6 נק' בלבד מהקו האדום. עם זאת, המאמן רמי לוי אינו מתכוון להסיק מסקנות וללכת הביתה.

רמי לוי אמר ל-ONE לאחר המשחק: "לא צריך לאבד את הראש, צריך להשתמש בראש. בכדורגל יש גם תוצאות כאלה. אין מה לעשות ואני לא חושב להתפטר. חיזקנו את הקבוצה בשני שחקנים טובים, אבל אהוד כחילה היה חלש מאוד ודיאן רצ'וניצה התקשה להתאקלם במחצית הראשונה, וזה טבעי. במחצית השנייה הוא כבר היה טוב יותר. מצער אותי שאנחנו חוזרים למלחמה בתחתית הטבלה, אבל אין מה לעשות. נתכוננן במהלך כל השבוע לקרב בחולון מול צפרירים".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully