וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - אשדוד 0:0

3.3.2001 / 18:53

בית"ר י-ם ממשיכה לגמגם, הפעם 0:0 בטדי מול אשדוד. סביליה החמיץ, השופט חיים יעקב לא אישר שער של מילבסקי וגם כניסתו של מזרחי לא עזרה.

אחרי ההפסד המדהים 1:0 לצפרירים חולון במחזור הקודם, חזרה בית"ר ירושלים לטדי ולא הצליחה לנצח קבוצת תחתית נוספת, מ.ס. אשדוד, שהציגה כדורגל איכותי ומלא השראה ולא היתה רחוקה אף מניצחון. חניכיו של אלי גוטמן לא הצליחו למצוא את הרשת של אשדוד, שאף יכולה לראות עצמה מקופחת בעקבות אי אישורו של שער חוקי של הבלם בלגויה מילבסקי. גם כניסתו של אלון מזרחי במהלך המחצית השניה לא הועילה לבית"ר, שרחוקה כעת 5 נק' ממכבי חיפה, שתשחק רק ביום ראשון מול הפועל ת"א.


אלון מזרחי, שהוחזר לסגל בית"ר י-ם, פתח על הספסל ולבש את החולצה מספר 29, אחרי שויתר על המספר 11 לטובת ג'ובאני רוסו, ש"השתלט" עליו בתקופת היעדרותו של האווירון. ניר סביליה ויניב אברג'יל פתחו בחוד של בית"ר ואילו איציק קורנפיין שהחלים מפציעה שב לעמוד בין הקורות.

עופר שטרית, חלוץ הרכש החדש של אשדוד שהגיע באמצע השבוע מבני-יהודה, המתין להזדמנות שלו על הספסל. הקפטן, אלון חזן, עבר מבחן כשירות ונכלל ב-11 של אלישע לוי. אשדוד, שבמחזור הקודם סיימה בתיקו 0:0 ביתי עם מכבי חיפה, גם ידעה כי בני-יהודה כבר סיימה בתיקו 1:1 עם הפועל חיפה, חלפה על פניה בטבלה והורידה אותה על מתחת לקו האדום.

אשדוד פתחה טוב, סביליה החמיץ

אשדוד עלתה לכר הדשא בטדי ללא רגשי נחיתות וכבר בדקה ה-12 יכולה היתה לעלות ליתרון, אחרי שהחלוץ אוביידו קוק התרומם גבוה מעל הגנת בית"ר ונגח מעל המשקוף מהגבהה של דוד רביבו. הגנת בית"ר נראתה מבולבלת והתקשתה להסתדר עם ההתקפות האשדודיות שהגיעו מהאגפים.

בדקה ה-17 זכתה בית"ר ירושלים בהזדמנות הטובה ביותר שלה במחצית הראשונה, אחרי שכדור קרן מימין הגיע לרגליו של ניר סביליה. חלוץ בית"ר בעט חזק מ-4 מ', אולם לא ציפה לראות על קו השער את משה גלאם שהרחיק והציל את קבוצתו מספיגה מוקדמת.

השופט גוזל שער מאשדוד

בדקה ה-20 התרחש האירוע עליו עוד ידברו רבות באשדוד: הבלם בלגויה מילבסקי התרומם לכדור קרן ונגח כדור שכבר הכניע את קורנפיין ועבר את קו השער, לפני ששוער בית"ר התעשת והרחיק בנסיון שני. השופט חיים יעקב לא שהה לתחינותיהם של שחקני אשדוד ולא אישר את השער. אין שינוי בתוצאה, אשדוד בהחלט יכולה לראות את עצמה מקופחת.

אשדוד המשיכה להיות לא פחות טובה מבית"ר, ובדקה ה-39 היה זה ההונגרי אלק נילאש שקיבל מסירה טובה מכפיר אדרי ומ-16 מ' בעט כדור מסובב, שנעצר רק בידיים של קורנפיין.
בדקה ה-43 הכניס יוסי אבוקסיס כדור חכם לסביליה, שניסה לבעוט בסיבוב מהאוויר והחמיץ את המסגרת. 0:0 במחצית בטדי, הרבה חומר למחשבה לאלי גוטמן.


גם בפתיחת המחצית השניה היתה אשדוד פעלתנית והשיגה שתי קרנות בזו אחר זו, תוך שהיא מביכה את הגנת בית"ר. בדקה ה-56 זכו הירושלמים לכדור חופשי מ-25 מ' אותו בעט רוסו לידיים של יוראי קקאש. דקה לאחר מכן הגיעו רביבו, קוק ואדרי, בזה אחר זה, להזדמנויות שלא נוצלו ברחבת בית"ר.

אלון מזרחי ועופר שטרית בפנים

אלי גוטמן הבין שצריך לשנות משהו, ומהר, ועל כן הכניס בדקה ה-60 לשדה המגרש את אלון מזרחי במקומו של יניב אברג'יל שאיכזב. האוהדים בטדי עודדו את האווירון וקיוו לקבל שער בתמורה. כמה דקות לאחר מכן ביצע אלישע לוי את החילוף שלו - עופר שטרית במקום דוד רביבו.

המשחק של בית"ר קיבל תנופה מסוימת ובדקה ה-69 היה זה תמאש שאנדור שהניף את הרגל מ-20 מ' אך לא מצא את המסגרת. דקה לאחר מכן יצאה אשדוד להתקפה משלה בסיומה בזבז שטרית מצב נהדר לכיבוש בעימות מול קורנפיין.

בדקה ה-75 פרץ פליקס חלפון מצויין באגף ימין, הגביה לרחבה ואלון מזרחי נגח מעמדה טובה ליד העמוד. בית"ר עדיין לא מוצאת את הרשת. 3 דקות לאחר מכן רשם אלון אופיר, שהגיע השבוע מראשל"צ, הופעת בכורה במדי בית"ר, כשנכנס במקום ולדימיר פטרוביץ'. בדקה ה-81 נאלץ אלישע לוי לערוך חילוף כפוי והכניס את משה אוחיון במקום אלק נילאש שנפצע ולא יכול היה להמשיך.

דקות הסיום היו בסימן לחץ של בית"ר והתקפות מתפרצות של אשדוד אולם שריקת הסיום של חיים יעקב נתנה את האות לבוז הגדול של אוהדי בית"ר, ששוב רואים את קבוצתם מאבדת נקודות.
בית"ר ירושלים במקום השני עם 50 נק', 5 פחות ממכבי חיפה שתארח את הפועל ת"א ביום ראשון. אשדוד שוב מעל לקו האדום עם 19 נק', בדיוק כמו לבני-יהודה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully