וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה נפרדה ב-1:1 מהפועל חיפה

3.3.2001 / 18:53

בני-יהודה סיימה ב-1:1 את משחק הבית בשכונת התקוה מול הפועל חיפה. אסף קינן לא שרק לפנדל עבור חיפה בדקה ה-94

במשחק קיצבי ורב אירועים נפרדו בני-יהודה והפועל חיפה בתיקו 1:1 בשכונת התקוה. חניכיו של אלי אוחנה עלו ליתרון משער של בן לוז במחצית הראשונה, אולם מיכאל אניצ'יץ' המחליף הישווה לקבוצה האורחת.

כשהיא מתחת לקו האדום עם 18 נק', אירחה בני-יהודה את הפועל חיפה בידיעה שהיא חייבת נקודות באופן דחוף. קובי רפואה, שהשאיר את הקבוצה בליגה לפני שתי עונות, חזר אחרי גלות לא מוצלחת במכבי ת"א ופתח בהרכב של אלי אוחנה. עופר שטרית, שלא כל כך השתלב בקבוצה, שוחרר למ.ס. אשדוד ובין הקורות פתח מוני שיקלי הצעיר, שבעקבות כשלון הנסיון להביא את אלכסנדר סאריץ' מהפועל ירושלים ישמש כנראה כשוער ראשון עד תום העונה.

הפועל חיפה, אחרי ה-0:0 מול מכבי ת"א במחזור הקודם, הגיעה לשכונת התקוה ללא מינטואן אלין הפצוע ועם מיכאל אניצ'יץ' ו-ויקטור פאצ'ה על הספסל. עמיר תורג'מן ואורן נסים קיבלו אשראי ב-11 של גיא לוי. נג'ואן גרייב, המגן השמאלי החדש-ישן שחוזר לקבוצה מאסטון וילה, יגיע ארצה רק ביום ראשון.

כבר בדקה ה-4 חוגגים האוהדים בשכונת התקוה: בן לוז, עד לא מזמן שחקן הפועל חיפה, לקח את הכדור באיזור קו האמצע, התקדם לכיוון רחבת חיפה ומ-17 מ' הניף את הרגל ובעט טיל שנעצר רק בין חיבורי שערו של דודו אוואט - 0:1 גדול לבני-יהודה.

עד לסיום המחצית הראשונה ניסתה הפועל חיפה להשוות את התוצאה, אולם למעט הזדמנות לא רעה של דמיטרי אוליאנוב בדקה ה-42 לא סיכנה מספיק את שערו של מוני שיקלי. 0:1 לזהובים במחצית, לא לפני שקובי רפואה יכול היה לכבוש את שער הבכורה בקבוצה ממש על סף סיום המחצית.

את המחצית השניה פתחה הפועל חיפה בסערה וכבר בדקה ה-50 היתה קרובה מאוד לכיבוש שער שיוויון: אולג יילשב בעט טוב אחרי כדור שקיבל מתורג'מן, אולם שוקי נגר הציל נהדר מקו השער. בספסל של הפועל חיפה טענו בתוקף כי הכדור עבר את קו השער, אסף קינן לא אישר שער.

דווקא בעיצומו של לחץ מסוים מצד בני-יהודה כבשה הפועל חיפה שער שוויון: בדקה ה-73 העביר אולג יילשב כדור לרחבה ומתוך הערבוביה מתעשת ראשון מיכאל אניצ'יץ' המחליף וכובש מקרוב - 1:1בשכונה.

השער נתן זריקת עידוד לחניכיו של גיא לוי שהחלו מסתערים בחמת זעם על שערה של בני-יהודה. בדקה ה-77 נראה היה שאסף קינן מקפח את חיפה כשלא שרק לספק הכשלה של מוני שיקלי על אולג יילשב ברחבה, וחמש דקות לאחר מכן היה זה המגן אילן בוארון שכמעט וכבש.

1:1 בסיום, אחרי מספר דקות של התקפות בלתי פוסקות של שתי הקבוצות. הפועל חיפה נותרת במקום הרביעי עם 41 נק', בני-יהודה עולה, לפחות זמנית, מעל לקו האדום עם 19 נק'. אשדוד תוכל לעבור אותה שוב אם תוציא נקודות מבית"ר ירושלים מאוחר יותר הערב.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully