וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הגל

3.3.2001 / 18:53

נצחון שני רצוף להפועל פ"ת על ראשל"צ משער עצמי של איתי קורן. רצ'וניצה לא הביא שום בשורה לראשוניה ועכשיו יש מי מחברי עירייה שדורש מרמי לוי ללכת הבייתה. ליאור שחר נותן גיבוי למאמן שלא מתכוון להתפטר

הפועל פ"ת עשתה את העבודה ובמשחק בינוני גברה 0:1 בחוץ על עירוני ראשל"צ בזכות שער עצמי של איתי קורן במחצית הראשונה.

הפועל פ"ת הגיעה למשחק אחרי הניצחון הדרמטי 1:2 בדרבי על מכבי, מאותו שער של הבלם אלביס ברייקוביץ' עמוק בתוך זמן הפציעות. ראשל"צ, לעומתה, הגיעה להתמודדות אחרי הפסד 1:0 בנתניה, אבל עם רכש חדש, דיאן רצ'וניצה הקרואטי, ששוחרר ביום רביעי מהפועל ת"א. בהפועל פ"ת חסר הקשר הפצוע, ניב טל, וכן אלי אברבנל, שםפג כרטיס אדום בדרבי. גם אבי יחיאל ורועי סבג המוצהבים אף הם לא נטלו חלק במשחק.

אהוד כחילה התייצב במרכז הגנת ראשל"צ מול מי שהיתה קבוצתו לפני שבועיים. שופט המשחק היה דוד ברק, אשר חזר מהקפאה בת מספר שבועות בשל הניהול הכושל של משחק חצי-גמר גביע הטוטו בין בית"ר ירושלים לבני-יהודה.

עשר הדקות הראשונות היו מאוזנות והתנהלו בעיקר במרכז השדה, אולם בדקה ה-20 הוכיח מוטי קקון, מלך שערי הקבוצה והליגה, שגם אם הוא לא כובש הוא גורם להבקעת השערים של הקבוצה: ה"עיט" פרץ לרחבת ראשל"צ, עבר שחקן, ומסר לאנש דמירוביץ', אלא שהכדור פגע בדרך באיתי קורן, שחקן ראשל"צ, והשער העצמי שהובקע קבע 0:1 לאורחים.

פ"ת יכולה היתה לעלות ל-0:2 כשמיכאל זנדברג קיבל כדור ברחבת ראשל"צ ולמרות שהיה בעמדה נוחה הוא העדיף למסור לקקון שהיה לצדו וההזדמנות אבדה. מהצד השני הגיע אודי כבודי אף הוא למצב בו יכול היה להשוות את התוצאה, אך הבעיטה שלו חלפה חצי מ' מקורת השער של רפי כהן, שוער פ"ת. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון בן שער אחד להפועל פ"ת.

למחצית השניה עלתה ראשל"צ בנסיון להשוות את התוצאה, אולם לא סיכנה מספיק את שערו של רפי כהן. רמי לוי, מאמן הקבוצה, הכניס לכר הדשא את שרון מרציאנו על חשבון אבי פיטוסי, ואלי כהן הגיב בחילוף משלו - יניב לוזון במקום מיכאל זנדברג.

כל נסיונות הכיבוש של ראשל"צ לא עלו יפה. הקשר חיים חג'ג' הכין מצב טוב מאוד לקלמנטי ציטיאשוילי הגרוזיני שלא ניצל את ההזדמנות, וגם כניסתו של הקשר-חלוץ ניסן קפטה לא הועילה. במדי הפועל פ"ת רשם דודו רצאבי הצעיר הופעת בכורה, כשנכנס לקראת סיום המשחק במקומו של אנש דמירוביץ'.

בדקה ה-88 הכין מוטי קקון כדור מצויין לגיא שמיר, שבעט טוב אך סחט הדיפה יפה של מירוסלאב פיליפקו לקרן. דקה לאחר מכן נכנס עידן הילל במקום קקון, שלשם שינוי סיים משחק ללא שער. 0:1 קטן להפועל פ"ת בסיום.

בעקבות הניצחון עולה הפועל פ"ת ל-40 נק' ונראה שמבטיחה בכך את מקומה בפלייאוף העליון. ראשל"צ נותרת במקום התשיעי עם 25 נק'.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully