וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסק הדין במשפטה של נאפסטר יינתן ביום שני

3.3.2001 / 18:53

אם יבוטל צו המניעה נגד נאפסטר עשויות חברות התקליטים להעביר את התביעה לביהמ"ש העליון


ltpgt
lt/bgtמאת סו זיידלרltbgt
lt/pgt

ltpgt
גורלה של נאפסטר, החברה המפעילה את שירות שיתוף קבצי המוזיקה הפופולרי, יוכרע ככל הנראה ביום שני, כשבית המשפט הפדרלי לערעורים ייתן את פסיקתו במשפטה. ביהמ"ש יצטרך להכריע אם יוטל על נאפסטר צו שיביא לסגירתה הלכה למעשה.
lt/pgt

ltpgt
ההחלטה, שתתקבל על ידי פאנל של 3 שופטים בביהמ"ש לערעורים בסן פרנסיסקו, תינתן 4 חודשים לאחר שנאפסטר נצטוותה להפסיק לספק את השירות ל-50 מיליון מנוייה במשפט בו עמדה לדין על הפרת חוקי זכויות יוצרים בארה"ב.
lt/pgt

ltpgt
"נבחן את ההחלטה ונסכים לקבל על עצמנו את פסיקת ביהמ"ש", אמר מנכ"ל נאפסטר, האנק בארי, בריאיון לרויטרס ביום שישי. החלטת ביהמ"ש צפויה להתפרסם בשעה 10 (17:00 שעון ישראל) ביום שני.
lt/pgt

ltpgt
חברות התקליטים הגדולות טוענות כי נאפסטר מספקת חסות לפיראטיות, והגישו בקשה לצו מניעה שיעצור את החברה מלפעול עד החלטת ביהמ"ש, שתהווה תקדים בתחום הגנת זכויות היוצרים.
lt/pgt

ltpgt
"הדבר הראשון שיקרה אם תוקפו של צו המניעה יושב, הוא תגובת נגד של הצרכנים. כשמדברים על מיליוני צרכנים, הנושא הנדון הופך לעניין לקונגרס", אמר אריק שרייר, אנליסט של פורסטר ריסרץ'.
lt/pgt

ltpgt
משקיפים בענף צופים כי בהנחה שיינתן צו מניעה, יידרשו ימים או שבועות כדי להפעיל אותו, וכי צוות המשפטנים של נאפסטר, בראשות דיוויד בויס, לשעבר התובע הראשי במשפט מיקרוסופט , יבקש דיון נוסף בפני ביהמ"ש לערעורים.
lt/pgt

ltpgt
אם צו המניעה יבוטל, חברות התקליטים עשויות לקחת את התביעה לביהמ"ש העליון.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully