וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצ ושינוי: מפלגת העבודה לא צריכה להצטרף לממשלת אחדות

3.3.2001 / 18:53

יו"ר מרצ יוסי שריד אמר כי על מפלגת העבודה ללכת לאופוזיציה ולהיאבק על הדרך; יו"ר שינוי טומי לפיד: ממשלת אחדות צריכה לקום על בסיס המפלגות החילוניות בלבד

יו"ר מרצ, ח"כ יוסי שריד, קרא היום לראש הממשלה אהוד ברק לא להצטרף לממשלת אחדות לאומית בראשות הליכוד. "אל תלך בעקבות פרס, ששועט אל בין זרועותיו של שרון וממשלתו. הצעירים שעמדו בצמתים וקראו בשמך, ידעו שצפוי, ככל הנראה, הפסד. אבל הם לא ידעו שצפוי גם ביזיון", אמר שריד והוסיף כי "אם לא מנצחים, אז הולכים לאופוזיציה להיאבק על הדרך. הדרך המדינית והחברתית שלנו לא עוברת בין שרון, לליברמן, לגנדי, ליהלום ולקליינר. כבר נגרמה לצעירים האלה אכזבה לפני שנה וחצי ועוד אכזבה אחת תשאיר אותם בבית בתחושת נבגדות ואיש לא יוכל לגייסם למאבק פוליטי כלשהו".

מקרובי השר שמעון פרס אמרו בתגובה לדברי שריד כי "בסופו של דבר יבין גם שריד שטובת המדינה וקידום השלום חשובים יותר מכל ענייני אגו או שיקולים מפלגתיים צרים. עדיף לשאוף להבטחת הביטחון והשלום בישראל, מאשר לשעוט להפסד בטוח כפי ששעט שריד, שתמך בברק ולא בפרס".

יו"ר שינוי יוסף (טומי) לפיד אומר שלמפלגת העבודה אסור להצטרף לממשלת אחדות עם החרדים, משום שהיא הבטיחה לבוחריה רפורמה אזרחית. "ממשלת אחדות צריכה לקום על בסיס המפלגות החילוניות בלבד. לא יכול להיות שבכל פעם שמפלגת העבודה נמצאת בצרה, היא תנפנף בציבור החילוני ומיד אחר כך תנפנף את הציבור החילוני ממנה", דברי לפיד.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully