וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון: "היינו יותר שפנים מאשר סכינאים"

3.3.2001 / 18:53

רמון מתנגד לכך שברק יכהן כשר ביטחון בממשלת שרון וקורא לו לפרוש מהחיים הפוליטים: "הוא אחראי ישירות לתבוסה"; חברי קיבוצים ביקשו מאלי גולדשמידט להישאר בכנסת, אך הוא סירב

מלחמות הירושה במפלגת העבודה לא מפסיקות אפילו בשבת מוקדם בבוקר. בראיון ליומן של גלי צה"ל שב וקרא חיים רמון לאהוד ברק לפרוש מיד מהחיים הפוליטיים. "הוא אחראי ישירות לתבוסה", אמר רמון, "האיש נכשל, לא הדרך". רמון מתנגד לכך שברק ייענה להצעת ראש הממשלה הנבחר, אריאל שרון, לכהן כשר ביטחון בממשלת האחדות שתוקם.

רמון הוסיף כי ראשי מפלגת העבודה היו צריכים לפעול ביתר נחישות להחלפת ברק לפני ההתמודדות, ובכך היה נמנעת אולי התבוסה. "היינו יותר שפנים מסכינאים", אמר רמון. הוא טען כי אין לבוא בטענות לראשי המפלגה, והוא ביניהם, על כי לא סייעו לברק, משום שראש הממשלה לא התייעץ באף אחד.

בנוגע לתוכניותיו לעתיד, אמר רמון כי אינו מוציא מכלל אפשרות שבעתיד יתמודד מול אברהם בורג על ראשות המפלגה.

עשרות מראשי התנועה הקיבוצית ופעיליה הגיעו הבוקר לביתו של ח"כ אלי גולדשמידט בקיבוץ דגניה במטרה לשכנעו לחזור בו מהחלטתו לפרוש מהכנסת ומהחיים הציבוריים, או פחות לדחות את פרישתו בכמה ימים. גולדשמידט, נציגה היחיד של התנועה הקיבוצית בכנסת, דחה את הפצרות חבריו ושב על עמדתו כי נדהם למצוא במפלגתו תופעה של תככים ואגו אישי הגוברים על האינטרסים של המדינה. לדבריו, הוא מקווה כי פרישתו תגרום לרעידת אדמה במפלגה.

גולדשמידט, ששימש כראש מטה ההסברה של ברק בבחירות, הודיע על פרישתו מהכנסת ומהחיים הציבוריים בתוכנית "משעל חם" בשבוע שעבר. הוא נימק זזאת בתחושתו כי מפלגת העבודה הפכה למאורה של סכינאים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully