וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה בתגובה לבחירות: "עליית הטיפש הזה - תחילת הסוף של ישראל"

3.3.2001 / 18:53

מנהיג החיזבאללה מתח אתמול ביקורת על הערבים אשר חוששים מעליית שרון ומהסכנה שהוא מציב לעמי האזור; מקורות בלבנון: כוננות בחיזבאללה ובצבא בשל הזרמת כוחות ישראלים לגבול

מאת שי שריג

מנהיג ארגון החיזבאללה, חסן נסראללה, מנסה להרגיע את מדינות ערב שהביעו חשש מההשלכות הנובעות מבחירתו של איראל שרון כראש ממשלת ישראל על המצב באזור, והביע תקווה כי עלייתו מסמלת את "תחילת הסוף של ישראל".

בטקס שנערך אתמול בביירות הגיב נסראללה על עליית שרון ומתח ביקורת על כל אותם ערבים אשר מזהירים כי שרון עלול להרוס את ביירות ואת לבנון. "מי שמדבר כך, עושה זאת לצרכים פוליטיים בלבד. האם אנחנו נדרשים כעת להכשיר את הקרקע לכניעה לתנאיו של שרון ?!", אמר נסראללה.

נסראללה הוסיף: "היכן אתם חיים. אנחנו לא נמצאים בשנת 83'. העולם כולו השתנה מאז. לבנון וישראל, ואפילו הצבא הישראלי, שאותו הכניס שרון ללבנון, אך לבסוף הוא הובס וברח משם כמו עכברים מפוחדים. באמצעות אמונה, רצון והקרבת דם, נצליח להתמודד עם כל הסכנות. הלוואי ועליית הטיפש הזה לשלטון (בישראל) תהיה תחילת סופה של ישראל וסילוקה מעל פני האדמה". הוא חזר ואמר כי אין כל הבדל בין אהוד ברק לאריאל שרון .

בתוך כך, דיווחו אתמול מקורות ביטחון בלבנון, כי צבא לבנון ולוחמי החיזבאללה הכריזו על מצב כוננות על רקע הזרמת כוחות צה"ל נוספים לאזור הגבול בימים האחרונים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully