וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גורלובסקי רק חיקה ח"כים ותיקים"

10.7.2003 / 13:30

כך נימק פרקליטו של הח"כ, שנחקר באזהרה בפרשת זיוף ההצבעות; בכיר במשטרה: נתקשה לגבש ראיות נגד הח"כים החשודים

עורך דינו של ח"כ מיכאל גורלובסקי (ליכוד), שנחקר עד שעות הצהריים במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), טוען כי מרשו לא חשב שהוא עושה משהו לא תקין כאשר הצביע הצבעה כפולה בכנסת על התכנית הכלכלית. לדברי הפרקליט, עו"ד אורן ביטון, גורלובסקי ראה חברי כנסת ותיקים ממנו מצביעים שלא ממקומם. גורלובסקי כבר הודה כי הצביע במקום חברו לסיעה, ח"כ גלעד ארדן.

היום החלה המשטרה לחקור באזהרה את חברי הכנסת החשודים בזיוף ההצבעות על התוכנית הכלכלית. לפני תחילת החקירות באזהרה גבתה המשטרה עדויות מ-11 חברי כנסת. שלשום הביע קצין בכיר במשטרה ספק באשר לסיכויים שהחקירה תוביל להגשת כתבי אישום נגד חברי כנסת. הקצין אמר לגורמים במשכן כי להערכתו, החוקרים יתקשו למצוא ראיות שיצדיקו העמדה לדין.

כתב "הארץ" ברוך קרא מוסיף:

במסגרת הטיפול בפרשה צפויים להיחקר שאר הח"כים החשודים בהצבעות הכפולות: שר הפנים, אברהם פורז, ח"כ יעקב אדרי, ח"כ וואסל טאהא וח"כ יחיאל חזן. יצוין כי לפחות ח"כ אחד טוען, שראה את חזן מצביע במקום ח"כ ענבל גבריאלי.

בעקבות הודאתו של גורלובסקי החליטה ועדת האתיקה של הכנסת, לפני כחודש, להשעותו מהשתתפות בדיונים במליאה ובוועדות הכנסת עד תחילת מושב החורף ב-19 באוקטובר. הוועדה קבעה שגורלובסקי פגע בכבודה של הכנסת.

לכאורה הושעה גורלובסקי לארבעה חודשים וחצי, אולם בפועל - כיוון שהכנסת יוצאת לפגרת קיץ בתחילת אוגוסט - הוא הושעה לפחות מחודשיים. למרות השעייתו גורולובסקי יכול להשתתף בהצבעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully