וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ': בלקבורן תהיה קבוצתי האחרונה באירופה

3.3.2001 / 18:53

הקשר הישראלי אמר למנג'ר גרהאם סונס שהיה רוצה לסיים את הקריירה האירופית בקבוצה. אייל ברקוביץ': אשאר פה גם אם לא נעלה לפרמייר-ליג

הקשר הישראלי, אייל ברקוביץ', שאמור לערוך את הופעת הבכורה שלו היום בקבוצתו החדשה, בלקבורן, מליגת המשנה האנגלית, מול נוטינגהאם, אומר שברצונו לסיים את הקריירה שלו באירופה בקבוצה האנגלית.

על פי "הטים טוק" אמר ברקוביץ' שברצונו לעשות את המעבר מסלטיק לבלקבורן למשהו קבוע וכי הוא היה רוצה שקבוצתו של גרהאם סונס תהיה הקבוצה האחרונה בה ישחק. על פי הדיווח אמר ברקוביץ' לסונס שהוא ירצה להישאר בקבוצה גם אם היא לא תעפיל לפרמייר ליג.

"אם המעבר לבלקבורן לא היה לתקופה ארוכה, לא הייתי בא", אמר הקשר, "אני רוצה להישאר פה זמן רב והייתי רוצה שבלקבורן תהיה הקבוצה האחרונה שלי באירופה. אני אשמח להישאר פה גם אם הקבוצה לא תגיע לפרמייר-ליג".

"בלקבורן רצתה אותי כבר לפני שלושה חודשים אך סלטיק סירבה לשחרר אותי", סיפר ברקוביץ', "לא רציתי לבוא לפה לפני שמיציתי את הניסיון שלי בסקוטלנד. בכל מקרה אני שמח להיות פה כי גם בלקבורן הוא מועדון גדול ואני והמנג'ר סונס חברים טובים שעבדו כבר יחד בעבר. יש לי הרגשה רעה לעזוב את סלטיק כי הוא מועדון ענק. רציתי לסיים שם את הקריירה אך זה כנראה לא נועד לכך".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully