וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

220 עובדים יפוטרו בנייס; היו"ר התפטר

3.3.2001 / 18:53

החדשות האחרונות על המניות הישראליות בניו יורק


ltpgt
ltigtltbgtltfont color=redgt
9 בפברואר 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
גולדמן סאקס התחילו לכסות ארבע חברות ישראליות לתקשורת אלחוטית
lt/bgt
בבית ההשקעות התחילו לכסות את סרגון , וייו , פלוור ובריזקום .
lt/pgt

ltpgt
ההמלצה של בית ההשקעות על חברת סרגון, היא אחת ההמלצות האופטימיות שנכתבו על החברה. האנליסטים מכניסים את המניה אל דירוג "רשימה מומלצת", שהוא הדירוג הגבוה ביותר של בית ההשקעות.
lt/pgt

ltpgt
לאור בטחונם של האנליסטים בטכנולוגיה של החברה ובמובילות שלה בשוק, הם מציבים למניה מחיר יעד של 24 דולר - 63% מעל למחירה היום. מחיר זה משקף מכפיל רווח של 60 ומכפיל הכנסות של 5.5 לעומת התחזיות לשנת 2002.
lt/pgt

ltpgt
להערכת האנליסטים, השוק לפתרונות התקשורת האלחוטית צפוי להגיע לכ-3 מיליארד דולר בשנת 2003, לעומת פחות מ-500 מיליון דולר בשנת 2000 - בהחלט פוטנציאל גדול.
lt/pgt

ltpgt
את מניית Vyyo מתחילים לדרג האנליסטים בהמלצת "תשואת שוק", ומעריכים כי בשנת 2001 החברה תדווח על הכנסות של 58.9 מיליון דולר ועל הפסד של 41 סנט למניה. בשנת 2002 התמונה תהפוך, להערכתם, לאופטימית יותר.
lt/pgt

ltpgt
ההמלצה למניית פלוור אף היא "תשואת שוק", והאנליסטים מעריכים כי החברה תמכור בשנת 2001 ב-92.9 מיליון דולר ותפסיד 15 סנט למניה. בשנת 2002, הם אומדים את מכירות החברה ב-138.8 מיליון דולר ואת הפסדיה למניה ב-6 סנטים. למרות שבגולדמן סאקס בטוחים במובילותה של החברה מבחינה טכנולוגית, הם לא מאמינים שהמניה תציג ביצועים טובים יותר מאלה של השוק.
lt/pgt

ltpgt
את הכיסוי של מניית בריזקום מתחילים האנליסטים בהמלצה אופטימית מעט יותר מזו של Vyyo ופלוור - "תשואת יתר". הם מאמינים כי היא תציג הכנסות של 142 מיליון דולר ב-2001 ורווח של 43 סנט. בשנה הבאה, ההכנסות צפויות לצמוח בכ-30% ל-184.7 מיליון דולר, והרווח יגדל ל63 סנט למניה.
ltbgt
חברת צורן משיקה מערך חדש לשימוש יצרני המצלמות הדיגיטליות
lt/bgt
חברת צורן , יצרנית שבבים דיגיטליים לתחום המולטימדיה והאלקטרוניקה, הודיעה ששבב ה-COACH נמצא בשימוש המצלמות הדיגיטליות של חברת אגפא.
lt/pgt

ltpgt
בנוסף הודיעה החברה על השקתו של ה-CamMini III, מערך המורכב משבב COACH וממערכות זיהוי תמונה נוספות שמייצרת צורן, בהן PixelCam וגלאי התמונה CMOS.
ltbgt
צורן תבצע רכישה חוזרת של מניותיה
lt/bgt
חברת צורן , המפתחת שבבים לפרישה ודחיסה של קול ווידיאו, הודיעה על אישור חבר מנהליה לתוכנית רכישה חוזרת של מניית החברה בהיקף של 10 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
צורן הודיעה שתוכנית הרכישה תתפרש על 12 חודשים ותסתיים ב-29 בינואר 2002.
החברה דיווחה בדו"חות של ה-31 בדצמבר על 187.1 מיליון דולר במזומן. נכון ל-31 בינואר, החברה מחזיקה ב-17.4 מיליון ממניותיה.
ltigtltbgtltfont color=redgt
8 בפברואר 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
ספיאנס: ההכנסות צללו ל-11 מיליון דולר; ההפסד זינק ל-25 מיליון דולר
lt/bgt
את הרבעון הרביעי של השנה סיימה ספיאנס עם ירידה של 54% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל. מרבית הירידה בהכנסות החברה נובעת מירידה בהכנסות ממוצרים.
lt/pgt

ltpgt
ספיאנס סיימה את הרבעון עם הפסד עתק של 25 מיליון דולר, המהווה הפסד של 1.1 דולר למניה. רק לשם השוואה, ברבעון המקביל נרשם רווח של 2.3 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
הנהלת ספיאנס לא יכולה היתה להישאר אדישה למצבה המידרדר של החברה, והחלה בביצוע תוכנית התייעלות והבראה, במסגרתה פרש מנכ"ל החברה דני פאלק, ובמקומו מונה לתפקיד איציק שריר. כמו כן, נאלצה החברה לפטר חלק ניכר מ-700 העובדים שהעסיקה ערב המיזוג המתוכנן עם נס.
ltbgt
משבר בנייס: היו"ר בני לוין התפטר, 220 עובדים יפוטרו, החברה מתקנת את דו"חותיה הכספיים
lt/bgt
פיטורי העובדים, המהווים כ-20% ממצבת כח האדם בחברה, אמורים להוביל לחיסכון של 18 מיליון דולר מדי רבעון.
lt/pgt

ltpgt
נייס הודיעה על הכוונה לערוך מחדש את דו"חותיה הכספיים לשנת 2000 משום שהחברה לא תוכל להכיר בהכנסות שנבעו לה ממכירות למפיץ שלה הנקרא סטיבנס, עד שזה ימכור את מוצרי החברה בפועל. כתוצאה מכך, תצטרך נייס למחוק 2.2 מיליון דולר בדו"חות של 2000.
lt/pgt

ltpgt
בנוסף, מורידה נייס שוב את התחזיות לרבעון הרביעי של השנה. התחזיות עתה מדברות על הכנסות של 36 מיליון דולר לעומת תחזית קודמת שדיברה על הכנסות של 40-39 מיליון דולר, ושבגינה נאלצה החברה לפרסם אזהרת רווח לרבעון הרביעי של השנה. בסך הכל, אמורות הכנסות נייס להסתכם ב-154 מיליון דולר.
ltbgt
טקנומטיקס הצליחה לעקוף את תחזיות האנליסטים; סמנכ"ל הכספים הודיע על פרישה
lt/bgt
טקנומטיקס , המתמחה בפתרונות e-Manufacturing, הודיעה כי ההכנסות לרבעון הרביעי של שנת 2000 הסתכמו ב-21.7 מיליון דולר, מה שמשקף ירידה של כ-9% מהכנסות הרבעון המקביל, ושל 8% מהכנסות הרבעון הקודם.
lt/pgt

ltpgt
בבית ההשקעות סלומון סמית ברני לא משדרים אופטימיות כלל, שעה שהמליצו בדו"ח האחרון שלהם להתרחק מן המניה, שדורגה כ"תשואת שוק". עם זאת, ייתכן כי לאור ההפתעה לטובה מכיוון החברה, בית ההשקעות יעלה כלפי מעלה את תחזיותיו, המדברות על סיום שנת 2001 באיזון בשורת הרווח למניה.
lt/pgt

ltpgt
בנוסף, הודיעה טקנומטיקס על מספר שינויים בהנהלה, בהם על פרישת סמנכ"ל הכספים שלה, שמואל ארבץ.
ltbgt
אורבוטק: סלומון סמית ברני וליהמן ברדרס מותירים המלצות "קנייה" ו"קנייה חזקה" במחיר 70 דולר
lt/bgt
בעקבות הדו"חות הכספיים אותם פירסמה החברה, ממהרים האנליסטים לעדכן את המלצותיהם למניות החברה. בנקי ההשקעות קובעים מחיר יעד הגבוה בכ-50% ממחיר מניית אורבוטק כיום.
lt/pgt

ltpgt
לעומתם, בנק איגוד מוריד את המלצתו למניית אורבוטק מ"קנייה חזקה" ל"קנייה" תוך שהוא מקצץ את מחיר היעד מ-76 דולר ל-58.5 דולר.
ltbgt
אלסינט הקימה חברה בת להשקעות בביוטכנולוגיה בהקצעה של 30 מ' ד'
lt/bgt
חברת אלסינ

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully