וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו לשתי המוליכות, עוד הפסד לסכנין

3.3.2001 / 18:53

לאומית: 1:1 לבית"ר ב"ש בקרית-גת, 0:0 לנצרת בקרית-אתא. סכנין נוצחה 2:0 בהרצליה, 0:2 להכח על הפועל י-ם. שבת: כפ"ס בבית-שאן.

סטטוס קוו בצמרת בליגה הלאומית: המוליכה, בית"ר ב"ש, סיימה בתיקו 1:1 את משחק החוץ מול מכבי קרית-גת, אך גם השניה ערב המחזור, מכבי אחי נצרת, סיימה בתיקו מאופס בקרית-אתא, והפער בין שתיהן נותר 4 נקודות. סכנין, עד לא מזמן בצמרת הגבוהה, ספגה הפסד נוסף, הפעם 2:0 בהרצליה. הכח גברה 0:2 על הפועל ירושלים בקרב תחתית.

בני סכנין נחלה הפסד שבוע שני ברציפות, הפעם 2:0 בחוץ למכבי הרצליה, שלאט לאט מאיימת על אחד הכרטיסים לליגת העל. סכנין הגיעה למשחק אחרי ההפסד הביתי 1:0 לבית-שאן, שהוביל להתפטרות המאמן עזמי נאסר. עוזר המאמן, מרואן ריאן, ניהל את המשחק מאחורי הקווים, ונאלץ להסתדר ללא גוראן מילנקו, הרכש החדש, הסובל מפציעה. בין הקורות של סכנין פתח סרגיי דינוב, שוער נבחרת מולדובה, שהגיע במקום ולנטין דוד.
הרצליה הגיעה אחרי ה-1:4 המרשים בחוץ מול הפועל ירושלים, אולם ללא ואסילי איבאנוב, שטס להלווית חמו ברוסיה, ויעקב קורצקי המוצהב.

סכנין פתחה לא רע את המשחק וכבר בדקה הראשונה יכול היה אורן מוחרר להעלות את קבוצתו ליתרון כשנגח מקרוב מעל המשקוף. בדקה ה-37 נותרה סכנין בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו בכרטיס אדום של מוסטפא קאדיר, אחרי עבירה גסה על רמי עאמר. מייד לאחר מכן גם נאלצה סכנין לערוך חילוף כפוי - שאדי זבידאת במקום ג'מיל חאדר שנפצע באפו.

מכבי הרצליה ניצלה את יתרונה המספרי ועלתה ליתרון עוד לפני השריקה למחצית. בדקה ה-45 קיבל איימנטס פודריס את הכדור בתוך הרחבה וירה ברגל ימין כדור אלכסוני שנעצר רק ברשת - 0:1 להרצליה, שער מספר 8 של פודריס העונה.

המחצית השניה התנהלה בשליטה מסוימת של הרצליה שבדקה ה-63 זכתה לכדור עונשין מ-11 מ', אחרי שנידאל שלאטה הכשיל ברחבה את סילברה. השופט, דוד אבוקסיס, הרחיק את שלאטה בכרטיס אדום והותיר את סכנין בתשעה שחקנים. פודריס לא נכשל מהנקודה הלבנה וקבע 0:2 להרצליה, תוצאת הסיום. אגב, עבור פודריס זהו שער שמיני בשמונת המשחקים האחרונים.

בזכות הניצחון עלתה הרצליה כבר ל-35 נק', נקודה יותר מסכנין, והכל פתוח במאבקי הצמרת של הליגה הלאומית.

תיקו למוליכה בקרית-גת

בית"ר ב"ש, מוליכת הטבלה, לא הצליחה לנצח בחוץ את מכבי קרית-גת. ולדימיר אנדונוב העלה את ב"ש ליתרון בדקה ה-25 בשערו ה-13 העונה, אולם יוסי גורדנה, עם שער מספר 9 העונה, קבע 1:1, תוצאת הסיום. בית"ר ב"ש שיחקה ללא ג'ינטראס רימקוס המורחק, קרית-גת נהנתה משירותיו של שרון אביטן שהצטרף השבוע.

גם אחי נצרת לא ניצחה

מכבי אחי נצרת, השניה בטבלה ערב המחזור, לא הצליחה לנצח בחוץ את עירוני קרית-אתא והמשחק הסתיים בתיקו מאופס. נצרת הגיעה למשחק אחרי 0:0 ביתי במחזור הקודם מול הפועל ב"ש, אולם ללא שאדי אבו-דיב ואיברהים דורו המוצהבים.
עבור קרית-אתא, שהגיעה אחרי הפסד 2:1 בבית להפועל כפ"ס ושיחקה ללא אילן טל שעזב, זוהי נקודה חשובה במאבקי התחתית.

לאחי נצרת 37 נק', לקרית-אתא 30 נק'.

עוד הפסד להפועל ירושלים

במפגש בין שתי האחרונות בטבלה ערב המחזור גברה הכח ר"ג 0:2 בביתה על הפועל ירושלים, שנראה שהיא בדרך לליגה השלישית. הכח שיחקה אמנם ללא אביבי זוהר המוצהב, אולם התחזקה בכפיר לייבוביץ' וסרגיי טרטיאק. בדקה ה-56 העלה מאיר סויסה את הכח ליתרון 0:1 בשערו השמיני העונה וכעבור 7 דקות הגיע תורו של הליטאי דאריוס מצ'וליביצ'וס לקבוע 0:2 למארחת, תוצאת הסיום.

הפועל ירושלים האומללה, שאת משחקה ניהל עוזר המאמן ישי בן-הרוש, בעקבות התפטרותו של המאמן אליהו עופר, נותרת במקום האחרון עם 22 נק'.

שבת: אני הולך לבית-שאן

בשבת ייערכו שני משחקים חשובים:
הפועל ב"ש שבמקום השישי תארח את הפועל ר"ג שבמקום העשירי (14:30, ישפוט: יעקב בן-חמו). בב"ש מצפים לכ-6000 צופים רעשניים. רמי
אבו-לאבן אמור לערוך את הבכורה שלו בקבוצה, ורמי אליהו שהיה פצוע בתקופה האחרונה, עשוי לשוב לסגל.
בר"ג ייעדרו משה סורמלו המוצהב, והבלם הפצוע איציק ברוך.
במפגשים הקודמים: 1:1 בב"ש, ו-1:1 במכתש.


שתי קבוצות הרואות עצמן כמועמדות לעליה ישחקו במוצאי שבת בצפון הארץ: הפועל בית-שאן, הרביעית בטבלה, תארח את הפועל כפ"ס שבמקום השלישי
(18:30, ישפוט: יוחנן צ'יבוטרו). בית-שאן תשחק ללא קובי הדדי, אבי אזולאי ומוטי ששון.

האורחים מכפ"ס, הנמצאים בחזרה בכיוון מעלה, ישחקו ללא יוסי מדר ותמיר נצר המורחקים, אבל עם ארבעה שחקנים חדשים בסגל: החלוץ הארמני קרפט מיכלין, ההולנדי דינו הרננדס, אילן טל וצחי ברקול.
במפגשים הקודמים: 0:0 בכפ"ס, ו-0:0 בבית-שאן.


0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully