וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NBA יאסוף מידע אישי על אוהדי הקבוצות על מנת לשווק שירותים ומוצרים בצורה יעילה

3.3.2001 / 18:53

מלאכת האיסוף תיעשה בעיקר דרך האתר הפופולרי NBA.com, ודרך מספר אתרים העוסקים בספורט; השיווק יתבצע דרך הטלפונים הסלולריים של האוהדים


ltpgt
האח הגדול צופה בכל, גם במשחקי הכדורסל! ה-NBA, ההתאחדות הלאומית לכדורסל בארה"ב, תאסוף מידע אישי על מיליוני האוהדים של הקבוצות על מנת לאפשר לליגה לשווק מוצרים ושירותים בצורה יעילה יותר.
lt/pgt

ltpgt
ה-NBA ילקט שמות, כתובות, העדפות של קבוצות לפי רכישת הכרטיסים וכל אינפורמציה נוספת על כל אוהדי ליגת ה-NBA בעולם. הפרסום ייעשה ישירות לטלפונים הסלולריים של האוהדים.
lt/pgt

ltpgt
מבצע איסוף המידע יימשך 16 שבועות ואמור להסתיים לפני פתיחת ליגת ה-WNBA ביוני. את מלאכת איסוף המידע תרכז חברת התוכנה אפיפני.
lt/pgt

ltpgt
מלאכת האיסוף תיעשה בעיקר דרך האתר הפופולרי NBA.com, ודרך מספר אתרים העוסקים בספורט. במהלך הגלישה באתר יופיע על המסך חלון פרטים והגולשים שימלאו את החלון יקבלו הנחות של עד 20% על המוצרים הנמכרים דרך האתר. כמו כן ייאסף מידע על הגולשים דרך ה"קוקיס" שבאתר.
lt/pgt

ltpgt
הרעיון של המיזם החדש הוא ליצור מערכת שתוכל לסווג את העדפותיהם של האוהדים ולשווק להם רק את העדפותיהם. לדוגמה, אם יש אוהד של קבוצת הלייקרס, שמגיע למשחקים לעתים תכופות, אפשר יהיה לשלוח לו הודעה בטלפון שיש כרטיס פנוי ביציע המרכזי והוא יכול לרכוש אותו כעת במספר שיופיע על צג.
lt/pgt

ltpgt
כמו כן יפורסמו מבצעים למנויים ומידע אודות מקומות פנויים במשחקי חוץ ובית של הקבוצות. "מהלך זה יאפשר לנו לשרת טוב יותר את אוהדינו ולא לתת להם לבזבז זמן חשוב", אמר סמנכ"ל השיווק של ליגת ה-NBA, בארני מולין. מולין מדגיש כי המידע לא יעבור לשום צד שלישי ויישאר רק לשימוש הליגה.
lt/pgt

ltpgt
על פי הערכות בכירים ב-NBA, עד שנת 2002 ייאסף מידע על לפחות 20 מיליון אוהדים של הקבוצות.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully