וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון, דחוף

3.3.2001 / 18:53

אולי קובי רפואה יצליח לעשות את ההבדל לבני יהודה בשבת מול הפועל חיפה. חולון ושייע רוצים להרוס גם את העונה של הלוזונים

עד לפני כחודש וחצי עוד האמינו בשכונת התקוה כי העונה לא תיקלע בני-יהודה למאבקי התחתית הסדרתיים. הזמן חלף, מ.ס אשדוד התאוששה ובני-יהודה נחתה במחזור שעבר מתחת לקו האדום עם 18 נקודות בלבד.

ביום שבת יארחו הזהובים בשכונת התקוה את הפועל חיפה (15:00, ישפוט אסף קינן) המדורגת במקום הרביעי עם 40 נקודות.

בני-יהודה נוצחה ביום שני 1:0 בחוץ מול הפועל ת"א, ובמגרש הביתי שלה היא לא חושבת על דבר נוסף מלבד שלוש הנקודות. לעומתה הפועל חיפה מגיעה אחרי 0:0 בבית עם מכבי ת"א.

המשחק מול הפועל חיפה יהיה המשחק ה-62 בין שתי הקבוצות כאשר חיפה השיגה 24 ניצחונות, בני-יהודה 14, ו-23 מפגשים הסתיימו בתיקו.

העונה ניצחה בני-יהודה 2:3 בסיבוב הראשון משערים של דאבור רופניק, חזי שירזי ועופר שטרית. אורן ניסים ועמיר תורג'מן כבשו אז להפועל חיפה שניצחה בסיבוב השני 0:2 מצמד של עופר טלקר, במשחק בו הורחק אלין מינטואן

בני-יהודה עשתה השבוע רכש משמעותי, כשהחזירה את החלוץ המצטיין מהעונה שעברה, קובי רפואה ושיחררה את עופר שטרית המאכזב.
בניגוד למתוכנן לא התחזקה הקבוצה בשוער אלכסנדר סאריץ', ובעקבות זאת ימשיך השוער הצעיר מוני שיקלי לעמוד בין הקורות, כשיעקב אסייג הוותיק יישב על הספסל. ירון אביחיל ייעדר.

בהפועל חיפה ניסו גם כן לעשות שינויים של הרגע האחרון, והחתימו את נג'ואן גרייב מאסטון וילה, שישוב ארצה רק בתחילת השבוע הבא. הבעיה הגדולה של הפועל חיפה היא היעדרותו של הקשר המצטיין אלין מינטואן בשל פציעה. עמי אזולאי אינו כשיר וגם הוא ייעדר מהמשחק.

במשחק נוסף שייערך בשבת ב-15:00 תארח מכבי פ"ת את צפרירים חולון (ישפוט: ניר בעבור). פ"ת מדורגת במקום השביעי עם 32 נקודות, והיא מאוכזבת בוודאי מההפסד הדרמטי 3:2 בדרבי מול הפועל בשבוע שעבר, ומהעובדה שלא ניצחה כבר בשלושה משחקים רצופים.

המאמן, יוסי מזרחי, ייאלץ להסתדר ללא שי הולצמן ומוראד מגמדוב המורחקים. הרכש הקרואטי החדש, זלייקו אצ'קר, עשוי להשתלב לראשונה בהרכב.

צפרירים חולון לעומת זאת חגגה השבוע את הניצחון הסנסציוני בשבוע שעבר, 0:1 על בית"ר י-ם. חולון מדורגת במקום האחרון בטבלה עם 9 נקודות בלבד, כשלשתי הקבוצות המקדימות אותה יש מספר נקודות כפול.

מכבי פ"ת וחולון נפגשו עד עתה 26 פעמים. פ"ת ניצחה ב-11 מפגשים, חולון ניצחה שש פעמים ושמונה משחקים הסתיימו בתיקו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully