וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש אמצע

3.3.2001 / 18:53

עירוני ראשל"צ, עם ראצ'וניצה, תחפש מחר (14:30) ניצחון על הפועל פ"ת, שיקרב אותה למרכז הטבלה. פ"ת, אחרי 2 ניצחונות, מחפשת דווקא לברוח מהאמצע למעלה

אחרי הניצחון הדרמטי (1:2) בדרבי בשבוע שעבר והניצחון המפתיע בטדי, מגיעה הפועל פ"ת למשחק חוץ מול עירוני ראשל"צ (שבת, 14:30, ישפוט: דוד ברק) עם מצב רוח מרומם ורצון להמשיך בתנופה שבה היא נמצאת.

הפועל פ"ת, המדורגת במקום החמישי עם 37 נקודות, עדיין לא הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, ומכאן גם החשיבות הרבה שמייחסת הקבוצה למשחק.

ראשל"צ לעומת זאת, הפסידה נקודות חשובות בנתניה (1:0) בשבוע שעבר והיא מדורגת במקום התשיעי עם 25 נקודות, שבע נקודות בלבד מהקו האדום.

שתי הקבוצות נפגשו עד היום 20 פעמים, כאשר כל קבוצה ניצחה שש פעמים, ושבעה מפגשים הסתיימו בתיקו.

במפגשים הקודמים העונה ניצחה ראשל"צ 0:2 בסיבוב הראשון (שערים של קלמנטי ציטיאשווילי ואודי כבודי), ואילו המשחק השני הסתיים בתיקו 1:1 (אלי אברבנאל בפנדל לפ"ת, חיים חג'ג' לראשל"צ).


ראשל"צ ביצעה השבוע רכש משמעותי מאוד בדמותו של הקשר דיאן ראצ'וניצה, ששוחרר מהפועל ת"א. כמו כן הצטרף לקבוצה ויישב ככל הנראה על הספסל ארז קורן, שהגיע מהפועל בת-ים.

הפועל פ"ת מגיעה בהרכב חסר למשחק: הקשר הפצוע ניב טל בספק ויעבור מבחן כשירות לפני המשחק, המגן גולן דרעי החלים מפציעה אבל עלול להיעדר אף הוא ואלי אברנבאל הורחק בשבוע שעבר. מי שעשויים לקבל אשראי בהרכב הם קרונוסלאב גריגוריץ' ובלם קבוצת הנוער גל כהן.

הסעות לאוהדי הפועל פ"ת יצאו בשעה 13:00 מהאיצטדיון העירוני.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully