וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגד שלום, האתר אינו זמין כעת

3.3.2001 / 18:53

אתר חברת אגד חדל לאחרונה לספק שירותים; באגד מסבירים שהירידה היא לצורך עלייה; האתר החדש שיעלה יספק שירותים מקיפים יותר; גורם בתחום מביע ביקורת חריפה על הנכונות להשקעה נמוכה באתר

מאת עידו קינן

מידע על נסיעות אינו מעודכן באתר אגד מזה שבוע ימים. התוצאה: לא ניתן לחפש באתר מסלולי נסיעה. השירות יהיה זמין שוב בימים הקרובים לאחר שהאתר החדש יעלה.

"אין במערכת נתונים על המועד המבוקש, אנא נסה/י מאוחר יותר או פנה/י למרכז מידע", זו לשון ההודעה שמקבלים מזה כשבוע גולשים, המחפשים מסלולי נסיעה במדור "מודיעין" באתר אגד. רק לאחר חיטוט באתר, הצלחנו למצוא במדור "משוב" הודעה על כך, שהאתר נמצא בתהליך שדרוג, בצירוף מספרי טלפון לפניות השונות. התקלה תתוקן בתחילת השבוע הבא, נמסר לנו ממחלקת האינטרנט, אולם לדברי דובר אגד, רון רטנר, השירות יחזור לעבוד רק עם ההשקה המחודשת. "האתר יעלה בזמן הקרוב, ויעזור ללשכת המידע הארצית של אגד, שמתמודדת עם כ-12 אלף פניות ביום בממוצע", מסר רטנר.

בימים אלה עומדת חברת אגד לחתום על הסכם עם חברת תחזוקת אתרים חדשה, לאחר שהחברה שהפעילה את האתר, מדיה ארט, יצאה מהתחום בתחילת השנה. "האתר החדש יורחב מ-57 לכ-250 נקודות ברחבי הארץ, ויכסה כ-90 אחוז מתושבי הארץ", אמר רטנר. "נותרו מספר דברים אחרונים לסגור, כדי שהמידע יהיה עדכני וזמין. אנחנו עולים כיתה".

גורם בתחום הביע ביקורת על חברת אגד שמנסה לחסוך בעלויות. "הם לא רציניים", אמר הגורם, "הם רוצים להקים אתר בשמונה שקלים". לדבריו, אגד מנסים לחסוך בכסף, ולא מבינים שאי אפשר להקים אתר עם מאגר נתונים כזה גדול בפחות מ-100 אלף דולר. להערכתו, האתר הוקם במחיר של כ-20 אלף שקל. רטנר סירב להגיב שנאמרו בעילום שם, וסירב למסור נתונים אודות עלות ההקמה והתחזוקה של האתר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully