וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשבץ הושלם

3.3.2001 / 18:53

אתמול היה המועד האחרון להעברות בליגות הבכירות, הסופרמרקט של הכדורגל נסגר. מי לקח את מי (ובכמה) - תמונת מצב


זהו, נגמרו משחקי התשבץ, המאמנים והיו"רים יכולים לאחסן לזמן מה את ספרי הטלפונים של סוכני השחקנים ולהתחיל להתרכז במה עושים עם מה שיש ביד.

סיכום ההעברות הבולטות של הימים האחרונים בשתי הליגות הבכירות:

הפועל ת"א: צורף דמיטרו מיכאלנקו, קשר דינמו קייב ושוחרר דיאן רצ'וניצה. רצ'וניצה, שהיה אחד השחקנים המאכזיים במסע של הפועל לדאבל בעונה שעברה, איבד את אמונו של דרור קשטן ואחרי חצי עונה עם שעות ספסל ארוכות פינה מקום לשם חדש.

הפועל חיפה: נג'ואן גרייב חזר מאסטון וילה עם הכרטיס, תמורת 600 אלף דולר. גרייב חתם בקבוצה ל-3 וחצי שנים. הפועל חיפה עשתה עסק לא רע, כשקנתה את גרייב חזרה מהקבוצה לו מכרה אותו בכחצי מיליון דולר פחות.

בית"ר ירושלים: צירפה את הקשר אלון אופיר, ששוחרר מראשל"צ. הרבה רעש וצלצולים, שהסתיימו עם שינוי קוסמטי בלבד.

בני יהודה: החזירה לשורותיה את החלוץ קובי רפואה, אחרי חצי עונה במכבי ת"א (7 שערים). בני יהודה תשלם דמי השאלה בסך 40 אלף דולר עבור רפואה ואם תישאר בליגת העל תרכוש את כרטסו תמורת 200 אלף דולר נוספים. עופר שיטרית שוחרר.

עירוני ראשל"צ: צירפה את הקשר הקרואטי, ששוחרר על ידי הפועל ת"א, דיאן רצ'וניצה. ראשל"ץ תשלם עבורו דמי השאלה בסך 35 אלף דולר והיא מקבלת אופציה להשאלתו לעונה נוספת. פטריק אבנדה הקאמרוני לא הוחתם ואלון אופיר שוחרר.

עירוני אשדוד: העבירה את החלוץ עופר שיטרית, שאחרי שאיכזב בבני יהודה, מגיע לקבוצה המי יודע כמה בקריירה שלו. אשדוד תעביר לבני יהודה דמי השאלה בסך 17 אלף דולר.

צפרירים חולון: העבירה לשורותיה את הקשר דוד וטורי.

לאומית: הפועל ירושלים משחזרת פניה



הכח ר"ג: העבירה לשורותיה את הבלם ה"חצי ישראלי" סרגיי טרטיאק (בן 37) מבית"ר ירושלים. כמו כן צירפה בלם נוסף- גל גבע מבני יהודה. איבאן בולאט שוחרר.

הפועל ירושלים: הקבוצה הפעילה ביותר בסיום מועד ההעברות. החזירה את השוער אלכסנדר סאריץ', שכבר היה על סף חתימה בבני יהודה, צירפה את החלוץ היוגסלבי של הפועל כ"ס, בובאן זיבקוביץ' (5 שערים) והחזירה גם את אודי שנורמן ממעלה אפריים (ליגה ב').

איחוד בני סכנין: צורף שוער נבחרת מולדובה, סרגיי דינוב.

עירוני קרית אתא: צירפה את הרוסי ולנטין ייגינוב.

אחי נצרת: ציפה את הקשר איבאן בולאט. בולאט, שהגיע בעונה שעברה להפועל פ"ת, מגיע לתחנה מספר 3 העונה, אחרי צפרירים חולון והכח ר"ג.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully